Українці обрали дизайн нової марки "Укрпошти", яку випустять до Міжнародного дня захисту дітей. Переміг ескіз "Найзаповітніша мрія" — малюнок, де зображена мати дитиною на руках, які чекають на свого батька-захисника.
"Переможець - "Найзаповітніша мрія"! І це не дивно, бо те світле українське майбутнє має початися з нашої перемоги, з повернення рідних додому", — повідомив гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський.
У голосуванні узяли участь 457 тисяч українців. "Найзаповітнішій мрії" віддали майже 219 тисяч голосів. Ігор Смілянський зазначив, що окрім марки-переможиці планують додатково надрукувати найбільш рейтингові дитячі роботи фінального голосування.
Нагадаємо, що "Укрпошта" анонсувала випуск нової марки "Гвардія Наступу", яка з'явиться у відділеннях 9 травня 2023 року. Замовити можна вже зараз — відкрито передпродаж нового поштового блоку.