Метро на Виноградар: як будують унікальні двоярусні тунелі
КМДА

У столиці триває активна фаза будівництва метро на Виноградар. Роботи ведуться одночасно на шести будівельних майданчиках у цілодобовому режимі (з дотриманням комендантської години). Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.

Наразі фахівці вже збудували правий тунель від станції "Мостицька" до станції "Сирець", частину вентиляційних вузлів та здійснили перекладання інженерних мереж. Загальна протяжність першої черги будівництва становить 3,7 км.Метро на Виноградар

Однією з головних особливостей проєкту є спорудження двоярусних монолітних тунелів між станціями "Мостицька" та "Варшавська". Ця технологія дворівневих тунелів є унікальною для України. На сьогодні вже влаштували близько третини цих складних конструкцій.Метро на Виноградар

Будівництво відбувається у надскладних гідрогеологічних умовах, за наявності щільної міської забудови та розгалуженої мережі підземних комунікацій. Попри це, графік робіт залишається актуальним: завершення робіт на станції "Мостицька" в основних конструкціях заплановане на 2026 рік.Метро на ВиноградарМетро на Виноградар

Нагадаємо, станцію метро "Мостицька" перейменують ще до її відкриття.

Також нагадуємо, що ми підготували спецпроєкт про 90 років історії, або як змінювалася музична культура впродовж останніх десятиліть.

Перевезення ялинок у київському метро: які правила та обмеження