Майзель: "Автовокзали повинні працювати на околиці міста і біля кінцевих станцій метро, щоб розвантажити центр"


Фото: 112.ua

Після впровадження плану розвитку транспортної системи Києва масштабні корупційні схеми у сфері пасажирських перевезень будуть ліквідовані. У цьому переконаний директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель.

Як відомо, про необхідність удосконалення муніципальної транспортної політики київський міський голова Віталій Кличко заявив у грудні 2016 року, коли відкрився новий сучасний автовокзал на Теремках-2. Мер переконаний, що столичні автовокзали повинні працювати не в центрі міста, а на околицях, поряд зі станціями метрополітену, де пасажирам буде зручно пересісти на сучасний і комфортний міський громадський транспорт.

Утім наразі неподалік від центру міста функціонують кілька автостанцій, які перебувають на балансі Фонду державного майна України.

"Діяльність цих автостанцій суперечить концепції розвитку транспортної інфраструктури Києва. Сама концепція полягає у тому, щоб всі автовокзали були виведені на околиці міста й розміщені біля кінцевих станцій метро. Це необхідно зробити, щоб максимально розвантажити центр міста й знизити кількість аварійних ситуацій на дорогах", — наголошує Сергій Майзель.

Окрім того, діяльність автостанцій ДП "Київпассервіс" (це підприємство підпорядковується Фонду держмайна), за словами Сергія Майзеля, не атестована та фактично суперечить принципам розвинутої європейської країни.

"Є факти порушення "Київпассервісом" трудового законодавства, коли без причини звільняють співробітників або ж відправляють у відпустку за власний рахунок. Разом із цим практикується фіктивне працевлаштування: сьогодні цей показник вже досяг 20, так би мовити, мертвих душ», — наголошує Сергій Майзель.

За його словами, ще одне порушення в роботі підприємства стосується пільговиків, які не можуть купити квитки зі знижкою через те, що керівник "Київпассервісу" (один із найбільших автоперевізників) повністю вивів пільгові квитки з продажу. Крім того, через відсутність пандусів та іншого обладнання Центральним автовокзалом не можуть користуватися люди з обмеженими фізичними можливостями.

"По-перше, всі наведені факти безпосередньо впливають на безпеку пасажирських перевезень, по-друге, мова йде про масштабні корупційні схеми, які будуть ліквідовані після впровадження плану розвитку транспортної системи Києва. Не слід забувати, що в цьому році столиця готується прийняти міжнародний конкурс "Євробачення", і наше завдання — показати себе з найкращої сторони. Замість цього гості міста побачать старі автовокзали, що працюють за корупційними схемами часів попередньої влади», — резюмує керівник Департаменту транспортної інфраструктури.