Куди звертатись, якщо світло вимкнули на більш ніж сім годин поспіль
Фото:

Гендиректор компанії Yasno Сергій Коваленко розповів, що потрібно робити та куди звертатися киянам, якщо електроенергії у них вдома під час дії екстрених відключень немає більше ніж сім годин поспіль.

Алгоритм дій наступний:

  • Зайти на сайт Yasno у розділ з графіками планових відключень. Там можна дізнатися про те, що відбувається з енергоінфраструктурою за конкретною адресою.
  • Перевірте, чи є за вашою адресою відключення через локальну аварію. Якщо є, то за деталями слід звертатися до свого ОСББ, ЖЕКу чи оператора системи розподілу.
  • Якщо локальної аварії немає, і це — саме екстрене відключення світла, то слід звернутися до "ДТЕК Київські електромережі" у Facebook. Там, за можливості, зорієнтують стосовно того, коли увімкнуть світло.

Крім того, у "ДТЕК Київські електромережі" розповіли, як дізнатися, з якої саме причини вдома немає світла, та як зробити аварійну заявку.

Для цього потрібно виконати три кроки:

  • Перевірити на сайті компанії, чи є на поточний момент за вашою адресою аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення;
  • Якщо відключень немає, потрібно звернутися до свого ОСББ, ЖБК чи керуючої компанії, щоб вони перевірили внутрішньобудинкові мережі;
  • Якщо з внутрішньобудинковими мережами все в порядку, ОСББ, ЖБК чи керуюча компанія мають звернутися до ДТЕК із заявкою.

Нагадаємо, з 9 грудня у Києві запровадили нові графіки стабілізаційних відключень електроенергії. Тепер вони складаються з трьох категорій: світло є, світла немає та можливі відключення.

Уряд визначив чотири пріоритетні групи постачання електроенергії