Під час реконструкції "Житнього ринку" на другому поверсі планують облаштувати фудкорти, концертний майданчик, дитячу кімнату та зони для майстер-класів.
Про це в інтерв'ю "БЖ" розповів генеральний директор ринку Євгеній Шевченко.
За його словами, попри те, що торік у "Житнього ринку" з’явився новий орендар — німецький бізнесмен Флоріан Болен, його власником незмінно залишається київська міська територіальна громада, тобто місто.
"Принциповим є те, що на першому поверсі залишаться маркети сільськогосподарських продуктів. Акцент на натуральному, сезонному, екологічному. Будемо працювати над тим, щоб було менше фабричних, масових продуктів, більше локальних", — розповів Шевченко.
Водночас на другому поверсі з’являться фуд-корти, концертний майданчик, дитячі кімнати, а також зони для проведення майстер-класів.
"Хочеться наповнити простір сенсами та подіями, зробити його цікавим для великої кількості людей, дати поштовх для розвитку", — зазначив гендиректор.
Наразі керівництво ринку розробляє спільний проєкт з кулінарним експертом Євгеном Клопотенком. Після реконструкції на "Житньому" хочуть проводити фестивалі традиційних українських страв в сучасній інтерпретації.
Раніше ми писали, що активістів занепокоїла візуалізація реконструкції "Житнього ринку".