У КМДА закликали мешканців Києва не користуватися ліфтами у періоди стабілізаційних відключень електроенергії в їхньому будинку задля своєї безпеки.
Припинити користуватися ліфтами киянам радять десь за 30-40 хвилин до початку відключення, адже світло не завжди вимикають точно за графіком. І через відключення електропостачання у столиці вже збільшилась кількість викликів на деблокування дверей ліфтів.
Тим, хто застряг у ліфті, радять дотримуватися таких правил:
- Заспокоїтися та не панікувати, адже нічого страшного не сталося.
- Не натискати на всі кнопки поспіль, не стрибати, не намагатися відчинити двері кабіни самостійно.
- Натиснути кнопку виклику диспетчера або зателефонувати на номер аварійно-ліфтової служби та повідомити про свою проблему і місцеперебування. Зазвичай номер гарячої лінії компанії, що обслуговує ліфт, вказаний у кабіні — його радять заздалегідь сфотографувати або записати. Якщо номера нема, його має надати керуюча компанія, ОСББ або ЖЕК, що обслуговує будинок.
- Якщо диспетчер чи аварійно-ліфтова служба не відповідають або не можуть приїхати, потрібно зателефонувати за номером "101", щоб викликати рятувальників.
- Якщо при собі немає телефону або відсутній мобільний зв’язок, можна покликати на допомогу інших мешканців будинку та попросити їх викликати відповідну службу.
- Якщо стало жарко, треба розстібнутися або зняти верхній одяг. Якщо є вода, пити її потрібно помірно. В разі, якщо стан не поліпшився, потрібно покласти речі на підлогу та присісти, витягнувши ноги.
- Після приїзду аварійної бригади слід чітко виконувати всі її інструкції.
Нагадаємо, експерт телекомунікаційного ринку нещодавно пояснив, чому під час відключень світла зникає мобільний інтернет.
Для мешканців Київщини спростили графік відключень світла