Мобільний оператор “Київстар” повністю відновив усі сервіси, що постраждали через хакерську атаку.
Команда компанії вирішила скасувати наступну планову плату за тариф для своїх користувачів, а також виділити 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ. Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів “Домашнього Інтернету” та “ВСЕ РАЗОМ” з 1.01 по 31.01.
Раніше “Наш Київ” писав, що 20 грудня в роботі мобільного оператора “Київстар” знову стався збій.
Збій у роботі "Київстар": меми та реакція українців