“Київстар” скасовує наступну планову плату за тариф для своїх абонентів

Мобільний оператор “Київстар” повністю відновив усі сервіси, що постраждали через хакерську атаку. 

Команда компанії вирішила скасувати наступну планову плату за тариф для своїх користувачів, а також виділити 100 000 000  гривень на потреби ЗСУ. “Київстар” скасовує наступну планову плату за тариф для своїх абонентівПланова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у: 

  • абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів “Домашнього Інтернету” та “ВСЕ РАЗОМ” з 1.01 по 31.01.

Раніше “Наш Київ” писав, що 20 грудня в роботі мобільного оператора “Київстар” знову стався збій. 

Збій у роботі "Київстар": меми та реакція українців