Зранку, 12 грудня, абоненти помітили значні збої в роботі мобільного оператора “Київстар”.
Зокрема, через технічні неполадки недоступні послуги мобільного зв’язку та доступу до інтернету.
Як повідомляє пресслужба “Київстару”, масштабний збій стався через потужну хакерську атаку.
Компанія вже залучила представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб та працює над усуненням наслідків для скорішого відновлення зв’язку.
Оператор запевняє, що персональні дані користувачів не скомпрометовані і обіцяє надати компенсацію абонентам, що не мали зв'язку або не могли скористатися потрібними сервісами компанії.
“Наш Київ” також писав, що що Monobank зазнав масованої DDoS-атаки.
Київська облрада запустила тимчасовий сайт після хакерської атаки