Київський метрополітен запрошує на роботу жінок. Наразі одна жінка вже навчається на машиніста, але потрібні працівниці й на інші спеціальності.
Про це повідомив в.о. начальника столичного метро Віктор Вигівський під час брифінгу, який відбувся 7 червня.
Найближчим часом оголосять новий набір на курси машиністів метро, куди можуть записатися чоловіки та жінки. Також оприлюднили повний список вакансій.
Наразі у київському метрополітені дефіцит кадрів. Брак фахівців пов'язаний зі специфікою професії, міграцією населення та мобілізацією. Не вистачає слюсарів, токарів, електриків, машиністів, фрезерувальників, інженерів, монтерів, елентромеханіків тощо. За словами Виговського, станом на сьогодні у підприємстві відкрито 15% вакантних посад.
"Наразі в технічній школі триває підготовка майбутніх машиністів, серед слухачів — одна жінка. Ця група завершить навчання та вийде на лінію наприкінці цього року. Водночас найближчим часом ми оголосимо новий набір на курси машиністів. Сподіваємося, що до них долучаться як чоловіки, так і жінки. Загалом на підприємстві працює 41% жінок і 59% — чоловіків", — підкреслив посадовець.
Метрополітен — це вузькопрофільне підприємство, яке має різні вакансії: які не потребують спеціальних навичок та специфічні, яким навчають на підприємстві. Для того, щоб працювати енергодиспетчером, слюсарем або машиністом необхідно пройти навчання. Повний період адаптації спеціаліста до умов праці займає близько 12 місяців.
Крім того, з 7 червня у зв'язку з нестачею працівників поїзди метро почали курсувати за іншими графіками. Так, у пікові години інтервали між поїздами становлять 3-4 хвилини, а міжпікові від 6:00 до 6:30 хвилин.
"Інтервали збільшились на одну хвилину в міжпікові години та на 45 секунд у пікові. За результатами моніторингу пасажиропотоків критичної ситуації немає. Наявна парність поїздів забезпечує перевезення всіх пасажирів і дає змогу заповнювати вагони в допустимих нормах", — підкреслив в.о. начальника столичного метро.