Фото: pixabay

"Київпастранс" вже понад пів року не керує роботою станцій міської електрички. З березня цими перевезеннями займається Укрзалізниця. 

Громадська ініціатива “Пасажири Києва” провела аудит роботи міської електрички й створила спеціальну мапу, яка показує, що КПТ залишив на станціях десятки одиниць електронного обладнання та іншого майна загальною вартістю понад 10 млн грн:

  • 57 терміналів для купівлі квитків та поповнення транспортних карток
  • 46 валідаторів
  • 21 термінал для безконтактної оплати
  • 19 приміщень кас та охорони
  • 59 пропускних турнікетів
  • 4 електронні табло

Залишене обладнання ускладнює користування міською кільцевою електричкою для маломобільних пасажирів. Тому його пропонують розташувати на зупинках наземного транспорту і таким чином отримувати додаткові кошти, які можна направити на виплату заробітної плати працівникам КПТ. 

При цьому демонтовані валідатори квитків та термінали для оплати банківською карткою можна встановити в транспортних засобах КП “Київпастранс”.

До речі, у всіх видах столичного громадського транспорту з'явиться можливість сплатити за проїзд банківською картою. 

Укрзалізниця призначає додатковий нічний поїзд Київ – Запоріжжя