"Київпастранс" вже понад пів року не керує роботою станцій міської електрички. З березня цими перевезеннями займається Укрзалізниця.
Громадська ініціатива “Пасажири Києва” провела аудит роботи міської електрички й створила спеціальну мапу, яка показує, що КПТ залишив на станціях десятки одиниць електронного обладнання та іншого майна загальною вартістю понад 10 млн грн:
- 57 терміналів для купівлі квитків та поповнення транспортних карток
- 46 валідаторів
- 21 термінал для безконтактної оплати
- 19 приміщень кас та охорони
- 59 пропускних турнікетів
- 4 електронні табло
Залишене обладнання ускладнює користування міською кільцевою електричкою для маломобільних пасажирів. Тому його пропонують розташувати на зупинках наземного транспорту і таким чином отримувати додаткові кошти, які можна направити на виплату заробітної плати працівникам КПТ.
При цьому демонтовані валідатори квитків та термінали для оплати банківською карткою можна встановити в транспортних засобах КП “Київпастранс”.
До речі, у всіх видах столичного громадського транспорту з'явиться можливість сплатити за проїзд банківською картою.