В мережі з’явилася інформація про те, що скандальна історія з погрозами з боку керівництва Федерації футболу України на адресу колишньої співробітниці Нелі Лавровської та її доньки Даші Лавровської, може бути фейком і частиною цілеспрямованої піар-кампанії проти Федерації футболу. Про це написав журналіст Олександр Гапоненко.
Кілька днів тому на сторінці Даші Лавровської у Facebook з’явився пост, де вона написала, що отримує погрози з боку керівництва ФФУ через наявну в неї інформацію про корупційні схеми, що були реалізовані під час будівництва полів зі штучним покриттям заводу Федерації футболу України. Інформацію надала її мама, яка раніше працювала в ТОВ «ФФУ Продакшн».
Також була створена сторінка «Врятуйте мою маму», на якій викладалися скріншоти листування з керівництвом ФФУ та іншими чиновниками.
Проте, за словами Гапоненка, історія Даші Лавровської є вигаданою, а її сторінка була зламана невідомими. Журналіст звернувся до акаунту жінки та отримав відповідь, що йому можуть надіслати докази провини керівництва федерації. Проте він засумнівався у справжності цієї інформації.
Гапоненко каже, що ці сумніви підтвердилися, коли на сторінці жінки з’явилося відеозвернення, в якому вона каже, що історія про погрози з боку керівництва ФФУ є фейком, а її акаунт був зламаний. Крім цього посту та ще одного відео з мамою, Нелею Лавровською, більше дописів на сторінці наразі немає.
Водночас на сторінці «Врятуйте мою маму» був викладений пост, в якому йдеться, що саме відеозвернення на сторінці Даші Лавровської є фейком.
Крім того, у ФФУ заявили про те, що була зламана сторінка генсекретаря федерації Юрія Запісоцького, а викладена на ній інформація також є частиною інформаційної кампанії проти федерації.
Нагадаємо, що на сторінці Запісоцького з'явився пост про те, що величезна націнка на штучне покриття футбольних полів є звичайною практикою.
Водночас Гапоненко припускає, що інформація про корупційні схеми ФФУ все ж таки можє бути правдивою.
«Зараз не йдеться про те, чи були викладені дані правдивими. Якщо це справжній компромат, то організатори піар-кампанії свого домоглися. Документи, які поширювали організатори, потрапили до рук журналістів, про тему штучних полів дізнались тисячі людей. Можливо, дані потрапили й до правоохоронних органів», — додає він.