Український гендерно-нейтральний бренд "ХУІЗИТ" спільно з Instagram-проєктом Wall can talk створили тематичний дроп футболок до Дня української писемності та мови, який цього року відзначають 27 жовтня.
До дропу увійшли три футболки з реальними написами з різних міст України:
- "Досить гаваріть, почни розмовляти" (Житомир),
- "Мова важлива" (Київ),
- "Стус живий" (Київ).
"Ми випустили лімітований дроп футболок з написами, якими говорять стіни в різних містах нашої країни про важливість мови. Розмовляйте українською, бомбіть стіни українською, думайте українською. Мова важлива", – зазначили авторки.
Футболки можна придбати на сайті "ХУІЗИТ" та на сторінці бренду в Instagram.
Нагадаємо, український бренд Syndicate випустив новий осінній дроп "Ageless", натхненний модою Східної Європи 80-х років та вуличною культурою.
"Клуб на Кирилівській" та бренд PIECEOFSHIRT створили благодійний мерч