"ХУІЗИТ" випустив колекцію футболок до Дня української писемності та мови

Український гендерно-нейтральний бренд "ХУІЗИТ" спільно з Instagram-проєктом Wall can talk створили тематичний дроп футболок до Дня української писемності та мови, який цього року відзначають 27 жовтня.

До дропу увійшли три футболки з реальними написами з різних міст України: 

  • "Досить гаваріть, почни розмовляти" (Житомир), 
  • "Мова важлива" (Київ),
  • "Стус живий" (Київ). 

"Ми випустили лімітований дроп футболок з написами, якими говорять стіни в різних містах нашої країни про важливість мови. Розмовляйте українською, бомбіть стіни українською, думайте українською. Мова важлива", – зазначили авторки. 

Футболки можна придбати на сайті "ХУІЗИТ" та на сторінці бренду в Instagram

Нагадаємо, український бренд Syndicate випустив новий осінній дроп "Ageless", натхненний модою Східної Європи 80-х років та вуличною культурою.

"Клуб на Кирилівській" та бренд PIECEOFSHIRT створили благодійний мерч