Український бренд Syndicate випустив новий осінній дроп "Ageless". Бренд надихався модою Східної Європи 80-х років та вуличною культурою.
Про це повідомили на сторінці в Instagram.
До нової колекції увійшли понад 20 айтемів: шапки, худі, реглани, світшоти, пальта, джинси, подвійні сорочки та футболки з принтами.
У новий дроп додали жилетки, які створили у техніці апсайкл.
Ідея нової колекції — стирання грані між поколіннями та руйнування такого соціального конструкта як вік.
Розробники намагались показати, що вплив минулого покоління на формування сучасного стилю і трендів "набагато глибше, ніж ми думаємо, тому заслуговує на окрему повагу".
Придбати речі вже можна на сайті бренду.
Раніше ми писали, що Syndicate та львівський художник Олесь Дерега випустили колекцію "Зброя Масового Створення".