Медичний провайдер Helsi запустив для українців новий сервіс термінових онлайн-консультацій.
Зазначається, що одна така консультація триває 15 хвилин, упродовж яких пацієнт отримує відповіді на всі запитання щодо стану здоров’я від лікарів приватної практики, а також направлення до вузького спеціаліста. У складних випадках – лікар продовжить час самостійно.
Крім того, на консультації можна отримати електронний рецепт на антибіотики та інші рецептурні лікарські засоби.
"З такою консультацією, пацієнт за 5 хвилин може отримати повторний е-рецепт, якщо лікування є тривалим і треба продовжити його курс. З цим е-рецептом одразу можна йти до аптеки", — коментують у Helsi.
Як це працює
Термінову допомогу можна отримати через додаток Helsi, обравши аудіо-, відеозв’язок чи чат для спілкування з лікарем. Пацієнт чекає на прийом лише декілька хвилин, а лікар вже на зв’язку в онлайн. Протягом 5 хвилин після отримання заявки він переглядає скаргу і вирішує щодо можливості надати якісну консультацію.
Як записатися: інструкція
Після авторизації у застосунку Helsi, потрібно обрати розділ "Сервіси" та розділ "Термінова онлайн консультація".
Далі пацієнт обирає для кого створити консультацію: для себе чи рідних. В додатку передбачені замовлення і сплата за послуги з боку мами або батька для своєї дитини. Все це відбувається з акаунту батьків, а лікар вже працюватиме з дитячою карткою. У момент консультації важлива присутність когось із батьків або ж інших законних представників дитини.
Якщо пацієнт повнолітній – приміром, син замовляє консультацію для батьків – у "пов’язаних особах" треба обрати картку батька чи мами й підтвердити зв’язок із ними через смс-повідомлення. Оплата відбудеться з боку замовника, а отримувачем буде пацієнт, якого попередньо вказали. Технічно це теж передбачено: лікар зможе сконтактувати й з пацієнтом, і з замовником.
Протягом 5 хвилин лікар ознайомлюється із заявкою та приймає її, далі – телефонує чи пише пацієнту у додатку. Система не "відправляє" пацієнтів до лікарів автоматично: саме лікар зі знаннями у конкретній спеціалізації ознайомлюється з електронною медкартою пацієнта і вирішує, чи буде консультувати його онлайн.
Кожен медпрацівник, що підключається до термінових онлайн консультацій, має медичну ліцензію. Пацієнт самостійно може відкликати заявку до початку консультації. Якщо ж лікар не знайшовся і прийом не відбувся – заявка автоматично скасується через 2 години, а гроші повернуться на рахунок пацієнта від його банку. Якщо ж прийом перервався – наприклад, за відсутності світла, – лікар сконтактує пізніше і завершить консультацію.
Вартість консультації становить 200 гривень і списується лише після успішно завершеного прийому. Сервіс також доступний і для українців, що проживають за кордоном.
Нагадаємо, у МОЗ українцям пояснили, як оформити електронний лікарняний, перебуваючи за кордоном.