Департамент транспортної інфраструктури КМДА не збирається скасовувати зупинку громадського транспорту Києва під час повітряних тривог.
Про це ТСН.ua розповів директор департаменту Руслан Кандибор.
За його словами, під час повітряної тривоги є ризик реальної загрози життю та здоров’ю людини в умовах воєнного стану, адже громадський транспорт столиці не є укриттям для цивільного населення. До того ж через те, що громадський транспорт під час тривоги не рухається, відбувається економія паливно-мастильних матеріалів та енергоносіїв.
Водночас учасники ініціативи "Пасажири Києва" підрахували, що економіка міста втратила щонайменше 2,1 млрд гривень через понад 245 годин простою комунального транспорту під час тривоги. Адже кияни пересідають у маршрутки, які здебільшого ігнорують заборону.
У Департаменті транспортної інфраструктури стверджують, що такий розрахунок необ'єктивний.
"Пасажири під час посадки до рухомого складу здійснюють оплату проїзду (валідацію носіїв електронного квитка), а після відбою повітряної тривоги пасажиропотоки можуть перерозподілятись як між маршрутами, так і між різними видами громадського транспорту, і пасажири не завжди повертаються до початкових маршрутів", — пояснює Руслан Кандибор.
Він додає, що приватним перевізникам Києва повідомлений протокол щодо зупинки руху під час тривоги. Однак покарати їх за його недотримання неможливо.
"На сьогодні чинним законодавством не уповноважено Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради накладати будь-які види стягнень на перевізників за невиконання вимог протоколу Ради оборони міста Києва", — говорить очільник департаменту.
Нагадаємо, кияни створили три петиції з вимогою скасувати зупинку транспорту під час тривог — всі вони набрали необхідні голоси. Першу петицію Київрада вже відхилила.