Дозвіл руху наземного транспорту у Києві під час тривог: що змінилося за місяць
Фото ілюстративне: "Київпастранс"

Рівно місяць тому, 21 березня, у Києві дозволили роботу наземного громадського транспорту під час тривог.

У ГО "Пасажири Києва" розповіли, як рішення вплинуло на життя містян.

"До цього 2,5 роки вимоги киян і нашої громадської організації ігнорувалося з використанням абсолютно різних відмазок як діючими тоді керівниками КМВА, так і мером Віталієм Кличко, а також його підлеглими, що відповідають за транспортний напрямок, Миколою Поворозником і Русланом Кандибором", — кажуть активісти.

За місяць дії дозволу руху транспорту було майже 30 повітряних тривог. Їхня загальна тривалість склала понад 18 годин, більшість тривог — діяли в межах 25-40 хвилин.

Найголовніша користь від цього рішення — столичний наземний громадський транспорт знову став передбачуваним і стабільним для пасажирів.

"У разі тривоги у вас є вибір — вийти на першій зупинці і пити в укриття, зробити це через декілька зупинок або ж просто доїхати до бажаного місця призначення. Особливо пізно увечері перед комендантською годиною", — зазначають у дописі.

Також комунальний транспорт з вартістю проїзду 6.50-8 грн може повертати платоспроможних пасажирів. Раніше містяни обирали більш дорожчі маршрутки за 15 грн, оскільки приватні перевізники продовжували рух під час тривог.

"Тобто пасажири у Києві отримали змогу не переплачувати за проїзд, що важливо для того, щоб не збільшувати соціальну напруженість", — додають у повідомленні.

Також містяни не вимушені переплачувати сотні гривень за користування таксі.

"Певний ефект це має і матиме надалі для зменшення заторів. Бо частина людей могла більше використовувати власне авто, щоб гарантовано дістатись до місця призначення, а не бути висадженою в комунальному транспорті десь по дорозі", — підсумовують у дописі.

"Наш Київ" також вже писав, що на Хрещатику частково обмежать рух транспорту з 21 квітня.

На Мапі доступності Києва понад 2 100 обʼєктів: які локації там є