Виробник комбучі з Ірпеня випустив лімітовану партію продукту — "Героїчна Буча Комбуча". Такий маркетинговий хід компанії викликав неоднозначну реакцію в мережі.
Так, журналістка та блогерка Аліна Шубська в своєму Facebook запитала у підписників, що вони думають щодо такої реклами.
"Як вам? З одного боку, Буча не має асоціюватися тільки з горем, місто живе далі. З іншого, якщо вже комбуча героїчна, то і місто розглядається саме у воєнному контексті. Робиться вона, кстаті, не в Бучі, а в Ірпені. Шо скажете, ок не ок маркетинг?", — написала інфлюєнсерка.
У коментарях до допису більшість наголошує на недоцільності подібного римування, адже воно ніби применшує трагедію міста та його жителів.
Деякі користувачі висловилися проти будь-якого комерційного хайпу "на війні". Водночас експертка з маркетингових комунікацій Марія Банько привела приклад вдалих, на її думку, рішень щодо неймінгів із відсилкою до міст-героїв.
На рекламу "Героїчної Бучі Камбучі" також звернув увагу головний редактор видання "Бабель" Євген Спірін.
"Я, навіть, х*й знає, шо тут сказать. Ненавиджу комсомол із засудженнями, але... Рілі? "героїчна комбуча"? Буча комбуча? Ну давайте тоді на етикетку фото з Яблунської", — написав він у себе в Facebook.
У коментарях абсолютна більшість підтримала автора в його обуренні. Хтось до останнього не вірив, що це справжня кампанія. Та всі були солідарні в одному — казати "героїчна" про комбучу недоречно.
Водночас знайшлося кілька людей, які виступили на захист компанії, звернувши увагу на те, що бренд був зареєстрований ще до повномасштабного вторгнення. При цьому, варто зазначити, що на сайті виробника вказано ТОВ "Комбуча Україна", тому однозначно стверджувати, що від самого створення він називався "Буча Комбуча" не можна.
Нагадаємо, раніше броварня Varvar потрапила у скандал через назву пива. Новий лімітований сорт там назвали "Герої не вмирають".