Безбар’єрна інфраструктура: петиція набрала необхідну кількість підписів

Електронна петиція з вимогою виділити 3,57 млрд гривень на безбар’єрність, безпеку дорожнього руху й ремонт зношеної трамвайної інфраструктури набрала необхідну кількість підписів. 

Про це повідомили у громадському об’єднанні “Пасажири Києва”.

Далі пропозицію мають розглянути фахові комісії та мер міста.

Як зазначають у тексті петиції, у бюджеті Києва на 2024 рік у достатній кількості відсутні кошти на програму по безбар’єрності, безпеці дорожнього руху та ремонту зношеної інфраструктури громадського транспорту.

Автори зазначають, що у бюджет закладають кошти на непотрібні інфраструктурні проекти, при тому, що на десятках вулиць столиці відсутня потрібні конструкції для людей з інвалідністю.

Крім того, сама транспорта інфраструктура перебуває у занедбаному стані. 

Перелік пропозицій петиції:

  • Ремонт найбільш проблемних ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах — +700 000,00 тис. грн;
  • Розробка комплесних схем організації дорожнього руху — +200 000,00 тис. грн;
  • Облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, “антикишень” та інших засобів заспокоєння дорожнього руху — +200 000,00 тис. грн;
  • Організація виділених смуг для маршрутного транспорту, встановлення “кассельських” бордюрів на зупинках — +100 000,00 тис. грн;
  • Будівництво світлофорних об'єктів — +55 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція світлофорних об'єктів — +90 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва — +25 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ "Кисневий завод" — +200 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу — +500 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція трамвайної лінії по вул. Дмитрівській у Шевченківському районі м. Києва — +10 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція вулиці Глибочицької у Шевченківському районі м. Києва — +10 000,00 тис. грн;
  • Капітальний/середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні — +700 000,00 тис. грн;
  • Будівництво трамвайних платформ, що розташовані на трамвайних лініях на відокремленому полотні — +250 000,00 тис. грн;
  • Будівництво “віденських” зупинок на трамвайних лініях, що суміщені з проїзною частиною — +50 000,00 тис. грн;
  • Будівництво тролейбусної лінії по вул. Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі — +10 000,00 тис. грн;
  • Будівництво велосипедної доріжки по веломаршруту “Солом'янка – Центр” в м. Києві — +30 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулично-дорожньої мережі — +50 000,00 тис. грн;
  • Придбання автобусів малої місткості — +100 000,00 тис. грн;
  • Придбання спеціалізованої техніки КП “Київпастранс” — +78 000,00 тис. грн;
  • Капітальні ремонти рухомого складу КП “Київпастранс” — +166 000,00 тис. грн;
  • Будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах міста Києва та їх облаштування технічними засобами організації дорожнього руху — +50 000,00 тис. грн;
  • Реконструкція транспортної розв’язки на перетині вулиці Богатирської з вулицею Полярною в Оболонському районі — -350,80 тис. грн;
  • Будівництво великої окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях — -25,00 тис. грн;
  • Зменшення видатків для забезпечення фінансування інших програм і об’єктів — -3 198,20 тис. грн.

“Наш Київ” вже писав, що на порталі “Дія” запустили новий розділ “Дія.Безбар‘єрність”, де зібрана уся інформація про послуги, які надає держава.

Бюджет Києва на 2024 рік: скільки планують витратити на створення безбар'єрного простору в столиці