Український бренд [не] Хустка у співпраці з Prymachenko Foundation презентував колекцію "Про Марію". До неї увійшли лімітована хустка з натурального шовку та серія краваток, створених на основі ілюстрацій Марії Примаченко. Частина зображень раніше ніколи не публікувалася і вперше використана у дизайні аксесуарів.
За словами креативної директорки бренду Ірини Сагайдак, проєкт має на меті не лише створити стильні речі, а й вивести мистецтво Примаченко за межі музеїв у сучасний простір. Архівні роботи для колекції передала праонука художниці та засновниця Maria Prymachenko Family Foundation Анастасія Примаченко.
У колекції представлені чотири аксесуари:
-
хустка "Про Марію" на основі невиданого автобіографічного рукопису художниці;
-
хустка "Квітка-Марія" з флористичними мотивами;
-
краватка "Коник";
-
краватка "Гуси".
Краватки з орнаментами створені як елемент офіційного дрескоду й можуть використовуватися під час дипломатичних заходів. Вони слугуватимуть подарунками для міжнародних делегацій, дипломатів та публічних осіб. Для цього бренд планує співпрацю з посольствами України за кордоном, Українським інститутом та фондами культурної дипломатії.
Колекція "Про Марію" з’явилась у продажу з 19 серпня на сайті та офіційних сторінках бренду [не] Хустка.
Нагадаємо, раніше "Наш Київ" писав, що