Торговельна мережа АТБ продовдує відновлювати роботу магазинів, які були зачинені через бойові дії чи небезпеку для персоналу та покупців.
Як повідомила пресслужба компанії, за останні 10 днів до нормальної діяльності повернулися понад два десятки зачинених раніше магазинів. Подекуди супермаркети АТБ закривали на певний час через воєнну небезпеку, тимчасову окупацію чи логістичні складнощі.
У Києві відновили роботу ще дев'ять магазинів мережі за такими адресами:
- вул. Каштанова, 7;
- пр-т Перемоги, 18;
- вул. Цвєтаєвої Марини, 18/78;
- вул. Коласа Якуба, 27;
- пр-т Оболонський, 52а;
- пр-т Лісовий, 4;
- вул. Світлицького, 23;
- вул. Лятошинського композитора, 14;
- вул. Академіка Вільямса, 14.
З перших днів війни мережа АТБ перейшла на посилений режим роботи задля забезпечення українців продуктами та товарами першої необхідності. Згодом через руйнування цивільної інфраструктури, небезпеку обстрілів і логістичні складності, пов’язані з бойовими діями, та частковою тимчасовою окупацією деяких територій України, АТБ створила мережу опорних магазинів — вони забезпечували мешканців великих міст, допомагаючи уникнути гуманітарної катастрофи через нестачу харчів.
У столичному регіоні, міста якого також поступово повертаються до звичного мирного життя, мережа АТБ з 19 квітня відновлює роботу магазинів у Василькові (вул. Декабристів, 182) та у столичному передмісті — селищі Святопетрівське (вул. Польова, 166).
Перед відновленням роботи магазинів у Києві та столичній області корпорація АТБ відкрила магазини на інших безпечних територіях, звільнених від окупантів: на Чернігівщині до роботи повернулись вісім магазинів мережі, в Сумах — три. Корпорація не провадить діяльності на тимчасово окупованих територіях та у місцях активних бойових дій.
З початку війни компанія робить все можливе для заповнення полиць своїх магазинів якомога ширшим асортиментом товарів, адже багато постачальників мережі також опинились у зонах бойових дій, в окупованих регіонах або відрізані від транспортного сполучення через руйнування дорожньої інфраструктури та небезпеку. Втім, АТБ знаходить нових постачальників, а також налагодила власний імпорт харчів і товарів першої необхідності з-за кордону.
Внесок АТБ в обороноздатність країни та реалізацію гуманітарних проєктів перевищив 200 млн грн, із них 100 млн грн спрямували на гуманітарні проєкти для допомоги мешканцям у зонах бойових дій або під час евакуації, медичним установам, волонтерським організаціям і прихисткам для біженців. У магазинах АТБ розгорнули програму по збиранню гуманітарної допомоги й екіпірування для захисників України.