Наразі українці часто гуглять, як можна відновити старий номер або SIM-картку. Можливо війна стала цьому причиною, адже люди втрачають доступ до старих даних (або ж просто гублять картки чи телефони). Тому НК зібрав способи, як це зробити. Ми взяли трьох найпопулярніших в Україні операторів. Сподіваємось, що для вас буде корисно.
Київстар
Для поновлення номера потрібно звернутися до одного з магазинів "Київстар". Якщо це був ваш особистий номер, то достатньо буде показати спеціалісту свій паспорт та ІНН. Якщо ж ви хочете поновити номер юридичної особи, то вам потрібно подати інший перелік документів. Його краще уточнити у співробітників мережі.
Варто пам’ятати, що поновити номер можна лише у випадку, коли його ще не почав використовувати інший абонент. Також, від дня анулювання має минути не більше трьох років (а для номерів, що мігрували з передплаченого зв’язку на контрактний — не більш як три місяці). Якщо на момент поновлення на вашому рахунку буде заборгованість, то її доведеться погасити.
Процедура поновлення безкоштовна, якщо з моменту анулювання номера минуло не більше 90 днів. В іншому ж випадку, його можна поновити через послугу "Ексклюзивний номер". Це коштуватиме від 300 до 3 000 гривень (в залежності від того, наскільки "красивий" номер у вас був).
Ось офіційний сайт, на якому можна детальніше про все дізнатися.
Vodafone
Тут усе можна зробити дистанційно. Спочатку купіть нову SIM/eSIM-картку (фізичну можна купити де завгодно, навіть у супермаркеті. Або ж замовити на сайті оператора). Після того, як отримаєте її — зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно для всіх) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Якщо ви анонімний клієнт передплати, то вам доведеться назвати PUK-код, два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останній місяць та IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка (або ж профіль eSIM). Після цього надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію і номер документа, що засвідчує особу. Ці дані зафіксують у заявці на заміну SIM-картки. Важливо: якщо за номером підключена послуга "Обмеження віддаленої заміни SIM-картки", то співробітники проводитимуть додаткову перевірку. Тож вам доведеться надати їм свій контактний номер, аби з вами зв’язалися пізніше.
У зареєстрованих клієнтів передплати подача запиту проходить дещо по іншому. Потрібно надати дані документа, на який зареєстровано номер, вказати контактний номер для зв’язку та надіслати своє фото з документом та аркушем у руках, а також фото тих документів, які у вас попросить співробітник.
Далі (як для анонімних, так і для зареєстрованих клієнтів) потрібно надати співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM та номер телефону, який вказано на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером). Старий номер перенесуть на нову картку протягом чотирьох годин. Після цього встановіть SIM-картку в телефон або активуйте eSIM за інструкцією на ваучері.
Оператор попереджає, що при відновленні номера та заміні SIM-картки можливі додаткові перевірки. Тому потрібно відповідати на запитання співробітників і брати слухавку, якщо вони вам телефонують.
Ось офіційний сайт, на якому можна детальніше про все дізнатися.
Lifecell
Щоб відновити номер і отримати нову SIM-картку потрібно звернутися у найближчий магазин мережі. Одразу говоримо, що цей процес можливий лише при наявності документа, який засвідчує особу. Для заміни SIM-картки необхідно назвати співробітнику секретне слово (якщо воно було попередньо встановлене. Якщо ні — баланс на рахунку) і два номери, на які ви найчастіше телефонуєте. У разі необхідності вам можуть ставити інші питання.
Якщо все буде окей і вас ідентифікують, то ви отримаєте нову SIM-картку зі старим номером. Вам збережуть тарифний план, баланс на рахунку та замовлені послуги.
Вартість нової (заміненої) SIM-карти становить 50 грн, з урахуванням усіх податків. Заплатити їх потрібно в магазині Lifecell.
Ось офіційний сайт, на якому можна детальніше про все дізнатися.