Дивіться, як минув перший у сезоні фестиваль Ulichnaya eda
Фото: Іванна Зубович

Цими вихідними, 5 та 6 червня, на Арт-заводі Платформа влаштували фестиваль Ulichnaya eda. Це перший захід команди Романа Тугашева за півтора року. Через пандемію івенти Ulichnaya eda регулярно скасовували. Тому перший фест в сезоні кияни та організатори чекали з особливим нетерпінням.

По-перше, змінилася айдентика фесту. Усі оголошення та плакати виконали у яскраво-рожевому кольорі, ніби натякаючи на довгоочікуване літо. По-друге, на фуд-кортах представили багато нових резидентів. Команда зазначала, що їх — практично 70% від загальної кількості представників закладів. Також з’явилися нові точки з продажу речей та іншого барахла у зоні маркету.

Вперше на фесті повністю відмовилися від готівки. Усі покупки можна було здійснювати виключно картою. 

Їжа

На фесті представили понад 60 точок з їжею на різні смаки. Що круто, тематично фудкорти практично не повторювалися. Були веганські страви, точки для кавоманів, морепродукти, смажена картопля, піци, шаурма, піти та ін. Найбільші черги формувалися біля фудкортів мексиканської, індійської, тайської, італійської кухонь, а також устриць та риби. За десерти відповідали фудкорти з вафлями, Honey Cafe, Gelarty та кондитерська Smiyan.

Вперше на фесті відкрили зону трендових київських закладів. Серед них — Blur Coffee Shop, Bistro Bistro, Chin Chin, Menya Musashi тощо. Також обладнали окремий корнер їжі для тварин, на якому ветеринари підбирали правильний раціон для домашніх улюбленців.

Напої представили точками з пивом та сидром, джином та авторськими коктейлями з рому. Майже кожен фудкорт пропонував стаканчики з тематичними лимонадами, комбучою або соками.

 

Розваги та маркет товарів

Традиційно в основному павільйоні Арт-заводу розташували маркет одягу, сувенірів, аксесуарів та ін. На прилавках можна було знайти свічки, кімнатні рослини, вініл, розмальовані футболки чи антикваріат. Посеред залу облаштували галерею у стилі поп-арт, до якої стояла імпровізована черга за фото. Картини можна було придбати — у середньому за $500.

Також працювала регулярна для фесту б’юті зона, тату та барбершоп. У павільйоні проводили майстеркласи — наприклад, зі створення тарілок з епоксидної смоли.

Гостей маркету розважав діджей. На вулиці облаштували зону відпочинку, де слухачі спостерігали за виступами музикантів на сцені. Хедлайнеркою вечора стала реперка alyona alyona.

 

На Ulichaya Eda працював кінотеатр, художня зона, традиційний спортивний майданчик, фотозони та зона блогінгу. Оскільки погода на вихідних вперше була літньою, люди переважно перебували на вулиці.

Відвідувачі

Хоча це був перший фестиваль Ulichaya eda у сезоні, натовпів з людей на ньому не було. Черги за їжею формувалися максимум на 5 хвилин, були вільні місця для перекусу та відпочинку. Завдяки цьому на фесті не було тисняви, тому відпочивалося максимально вільно та ненапряжно. Люди приходили компаніями, дехто — з тваринами, багато розмовляли та дегустували їжу. Стандартні розмови серед відвідувачів — «Нарешті прийшло літо та фестивалі».

Команда Ulichnaya eda одразу анонсувала декілька нових заходів, зокрема вечірку BBQ та Beer Festival на початку липня. Стежте за анонсами у соцмережах.

Всі фото: Іванна Зубович