Комунікаційна агенція ETER разом із виданням "Наш Київ" презентує черговий випуск подкасту "На Франка", що присвячений піару й комунікаціям у контексті культури, моди, світського та соціального життя.
Гостею нового випуску стала Лєра Бородіна, засновниця G.Bar, Oh My Look!, LAVLA, та PHOTOROOM.
Поговорили з Лєрою про популярний нині тренд "деінфлюенсинг", роботу з лідерами думок і майбутнє інфлюенс-маркетингу, а також про те, як вдалося врятувати бізнеси, що працюють на ринку "мрій про краще життя". Спитали, як зібрати команду мрії, що розділить разом із власником любов до проєкту, які умови треба сьогодні створювати для своїх співробітників і які метрики краще за все використовувати, щоб визначити, наскільки добре ви взаємодієте зі своїми клієнтами та співробітниками. А ще дізналися, чому візія та стратегія вкрай важливі для брендів і чи кожен бренд має займатися цими питаннями.
"Я не є прихильницею того, щоб створювати візію до того, як ти створив першу цінність для клієнта. Бо перший рік роботи бренду по факту є своєрідним тестом: тест твоєї бізнес-ідеї, тест структури, тест цінності твоєї пропозиції. Тому спочатку ти маєш подивитися, наскільки твоя пропозиція є цінною для людей. А вже потім — писати якусь чітку візію бренду", — переконана Лєра Бородіна.
За гостинність дякуємо музичному бару UnderWu на Великій Васильківській, 44А. Місце, де музика головна.
Також пропонуємо подивитися попередній подкаст із головною редакторкою "Української правди" Севгіль Мусаєвою.