Chas.News not found

Cтраница не надена

Извините, но такой страницы нет на нашем сайте. Вероятно, введён некорректный адрес, или страница была удалена. Возможно поиск поможет найти?

Як бізнесу відправляти посилки та не нашкодити навколишньому середовищу
Фото: pixabay.com

Логістика — одне з головних джерел шкідливих викидів у світі. Транспорт генерує майже чверть шкідливих речовин, і третина з цього обсягу припадає саме на перевезення. Держави, поштово-логістичні оператори та компанії вже шукають способи зменшити вплив логістики на довкілля. Розповідаємо, як їм це вдається.

Зелена логістика

Один зі способів зробити доставку більш екологічною — оновити транспорт. На цей напрям окремий акцент робить міжнародний оператор DHL. Вже зараз на далеких маршрутах компанія використовує вантажівки, що працюють на зрідженому природному газі. А в Берліні — тестує електричні автомобілі для доставки в межах міста.

Бензинові авто DHL модернізує таким чином, щоб ті споживали менше палива — наприклад, використовує більш аеродинамічні задні двері вантажівок. Нарешті, усі підрядники оператора оцінюються з точки зору впливу на довкілля.

Інша галузь — використання «довговічного» пакування. Цим, наприклад, займається компанія Returnity. Вона розробляє для своїх бізнес-клієнтів бокси, які покупці можуть використовувати не один раз — а не викидати, як зазвичай, після отримання посилки. Через це, кажуть у команді, лише в США щорічно використовують картону, на який витрачається 100 млн дерев.

Returnity виробляє невеликі сумки, бокси, а також чохли для одягу, яким потім можна знайти застосування у повсякденному житті. Компанію відмічали DHL та National Geographic, а серед її клієнтів — New Balance, Rent the Runway та Happy Returns.

У іншого міжнародного оператора, UPS, стратегія дещо інша. Компанія робить ставку на моніторинг та аналіз викидів, що генерує кожна посилка. А потім пропонує кожному клієнту доплатити певну суму, щоб компенсувати шкоду — від 20 до 75 центів. Далі UPS направляє ці кошти у некомерційний фонд Garcia River Fund, що захищає ліси в Каліфорнії. 

Екодоставка в Україні

В Україні вже теж є подібні ініціативи. Наприклад, у 2016 році компанія Meest почала співробітництво з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР), щоб зробити власну діяльність більш екологічною.

Разом з консалтинговою компанією EcoArt, що спеціалізується на збереженні довкілля, поштово-логістичний оператор провів аудит операційної діяльності на предмет впливу на навколишнє середовище. В результаті цієї роботи було сформовано калькулятор обліку парникових газів, які генерує компанія.

Команда разом з партнерами виявила — доставка однієї посилки, включно з транспортуванням, пакуванням та сортуванням, «виробляє» обсяг викидів, що еквівалентні 2 кг СО2. Втім, щоб компенсувати цю шкоду достатньо спрямовувати на посадку дерев або інші проєкти поглинання парникових газів лише одну гривню.

У відповідь Meest запустила послугу «4Д: Доставка Дружня До Довкілля» — кожний бізнес-партнер при відправленні посилки може обрати відповідний пункт та доплатити одну гривню до суми доставки. Таким чином компанія не нашкодить довкіллю, а також запевнить клієнтів у власній відповідальності — кожна така посилка маркується відповідним логотипом.

Усі кошти, зібрані за послугу, накопичуються на спеціальному рахунку, який інспектується за участю ЄБРР. Зібрану суму скеровують на природоохоронні проєкти — зокрема, на відновлення та захист лісів в Україні та Канаді.

4Д доставка — не єдина екоініціатива Meest. Компанія також оновила парк автомобілів адресної доставки, щоб ті відповідали параметрами екологічності EURO5. У планах — послідовно замінювати бензинові машини електричними. Крім того, команда запровадила GPS-моніторинг руху транспорту та розумні системи, щоб оптимізувати маршрути кур’єрів. Таким чином вони завжди обирають оптимальний шлях, і використовують менше палива, а відповідно — генерують менше викидів.

У Meest також діє регламент, відповідно до якого компанія перевіряє кожного підрядника, щоб ті дотримувались екологічних і соціальних вимог. А для клієнтів — «гаряча» лінія для обліку скарг і зауважень щодо цих питань.

На збереження довкілля також позитивно впливає кількість та щільність пунктів для відправлення та отримання посилок. Зараз Meest активно розвиває мережу поштоматів та партнерських відділень — їх налічується близько 1500 та 3000 пунктів відповідно. Поштомати та відділення знаходяться у найпопулярніших місцях — продуктових магазинах, аптеках, будівельних мережах, книгарнях, магазинах мобільної та побутової техніки, кредитних відділеннях й на заправках. Крім того, більшість з них працюють цілодобово.

Такі пункти зручні з двох причин: по-перше, процес відправлення та отримання посилки тут займає не більше ніж хвилину — всі процеси автоматизовані за допомогою мобільного додатку та чатботів у месенджерах Viber й Telegram. По-друге — під час пандемії людина може обмінюватися речами без зайвих контактів з іншими людьми. Ба більше, ці точки дозволяють оптимізувати доставку «останньої милі» — від складу до клієнта. Таким чином компанія використовує менше автомобілів, а відповідно, генерує менше шкідливих викидів. 

В «Динамо» показали новый автобус клуба с панорамной крышей
Фото: fcdynamo.kiev.ua

Футбольный клуб «Динамо» представил свой новый фирменный автобус Setra S 516 HDH. В нем есть система безопасности, которая помогает водителю остановить авто при резком торможении, большие кожаные кресла и панорамная крыша.

Об этом сообщила пресс-служба клуба.

«ФК "Динамо" продолжает совершенствовать клубную инфраструктуру, и очередным шагом стала покупка современного автобуса Setra (подразделение компании Daimler AG). Автобусы Setra входят в премиум-сегмент рынка, а серия S 516 HDH динамовского автобуса — это самый современный и престижный модельный ряд компании (TopClass 500)», — рассказали в «Динамо».

Новый автобус первой команды «Динамо» сделали с учетом всех пожеланий футбольного клуба. Это и эксклюзивный дизайн, акустика, система Brake Assist System (BAS), которая помогает водителю остановить автомобиль при резком торможении, и большие раскладные кожаные кресла со столиками, и даже панорамная крыша.

На международных дорогах в Украине хотят ввести обязательное освещение

 

Pfizer и Moderna подняли цены на вакцины от COVID-19 для стран ЕС
Фото: freepik.com

Американские фармацевтические компании Pfizer и Moderna повысили цены на свои вакцины для стран Евросоюза. Стоимость препаратов выросла на 25% и 10% соответственно.

Об этом сообщили в официальном Telegram-канале МОЗ Украины «Коронавірус_інфо» со ссылкой на Financial Times.

Вакцина Pfizer подорожала на 25% с 15,5 евро до 19,5 евро. В свою очередь, компания Moderna повысила цену приблизительно на 10% — с 22,6 долларов до 25,5 долларов.

«Отмечается, что третья фаза испытаний вакцин Pfizer и Moderna показала более высокую эффективность этих препаратов по сравнению с вакцинами компаний AstraZeneca и Johnson&Johnson. Европейская комиссия и правительства стран ЕС согласились заплатить более высокую цену, чтобы обеспечить подтвержденные поставки из европейских заводов-производителей», — рассказали в МОЗ.

Германия усилила ограничения на въезд: подробности

 

LEGO выпустила конструкторы для взрослых: что можно собрать
Фото: lego.com

Компания LEGO выпустила каталог Adults Welcome (с англ. — Добро пожаловать, взрослые), в котором предлагает купить конструкторы, не предназначенные для детей. Об этом она сообщила на своем сайте. 

Секция для взрослых разделена на подгруппы: 

  • развлечения; 
  • транспортные средства; 
  • искусство, дизайн и музыка; 
  • путешествия и история; 
  • спортивные игры; 
  • «Звездные войны».

Среди наборов можно приобрести комнату друзей из сериала Friends, автофургон Volkswagen в стиле 70-х, кроссовки Adidas, космический шатл NASA либо же Porsche 911.

Фото: lego.com

Фото: lego.com

Фото: lego.com

Ранее мы сообщали, что Adidas выпустили кроссовки, которые можно украсить кубиками Lego.

На «Левобережной» хотят построить многоэтажный паркинг
Международный выставочный центр. Фото: kmr.gov.ua

В Киеве планируют провести инвестиционный конкурс для строительства многоэтажного паркинга возле Международного выставочного центра рядом со станцией метро «Левобережная». Об этом сообщают в общественном движении «Чесно».

По словам представителей движения, киевляне давно жалуются, что во время проведения различных мероприятий в выставочном центре их дворы превращаются в паркинг для автомобилей посетителей. 

«Главное, чтобы инвестор строил именно паркинг, а не очередной ТРЦ с высотным жилым комплексом, в котором будет отведено место для паркинга», — говорится в сообщении.

Фото: facebook.com/chesno.kyiv

Фото: facebook.com/chesno.kyiv

Ранее мы писали, что столичные власти пока не планируют получать деньги от киевлян за парковку во дворах домов. В настоящее время в городе проводят мониторинг придомовых территорий на предмет их принадлежности к объединению совладельцев многоквартирного дома (ОСМД) или жилищно-строительному кооперативу (ЖСК).

Столичный завод «Большевик» выставят на аукцион за 1,4 млрд гривен
Фото: epravda.com.ua

Фонд госимущества оценил ПАО «Первый киевский машиностроительный завод» (ранее — «Большевик») в 1,4 млрд грн. Стартовую стоимость приватизации здания сообщил глава фонда Дмитрий Сенниченко «Интерфаксу-Украина».

Цену «Большевика» определяли представители завода, госконцерна «Укроборонпром», КГГА, СБУ, Государственного бюро расследований и советник по приватизации «КПМГ-Украина».

«Приватизация завода "Большевик" — это шанс на вторую жизнь для этого предприятия, имеющего более 500 млн грн долгов. В предыдущие годы производство было уничтожено, и теперь основной вид деятельности — сдача помещений в аренду», — говорит Сенниченко.

По его словам, приватизационные условия предусматривают в частности погашение кредиторской задолженности, долгов по зарплате и перед бюджетом.

Согласно представленному Фондом госимущества графику, конкурс по продаже «Большевика» запланирован на октябрь этого года.

Ранее мы сообщали, что в Киеве региональное отделение Фонда госимущества решило выставить на приватизацию два из четырех корпусов Национального центра Александра Довженко.