Це топ-5 якісних та красивих брендів українських сумок

Справа завжди у сумці.

Напевно, не знайдеться жодної жінки, яка не погодилась би із цим твердженням.

Адже гарна сумка — половина успіху вашого образу. Хай це шопер, кросбоді, діловий портфель чи клатч — для кожної з них знайдеться місце у вашому ансамблі.

Для когось провідною характеристикою буде функціональність, для когось дизайн, а комусь подавай гарячий тренд сезону.

Проте що б ви не обрали, сумка повинна бути якісною, а ще краще — рідною.

Це топ-5 якісних та красивих брендів українських сумок за версією "Наш Київ".

BAGLLET

Сумки та аксесуари українського виробництва з натуральної шкіри.

Історія бренду почалася у 2013 році, команда бренду були першими в Україні, хто почав використовувати вінтажну шкіру для виготовлення сумок та аксесуарів.

Фірмовий стиль бренду — моделі простих вишуканих та геометричних форм за власним дизайном.

У 2019 році бренд удосконалює технологію виробництва та створює колекцію UNIQUE, в якій зібрані найнеобхідніші типи сумочок, що мають бути в базовому гардеробі кожної жінки.

Роками команда BAGLLET надихається ритмами життя в містах України.

Жінками, які шукають красу та естетику в повсякденності.

Жінками, які свідомо ставляться до себе і навколишнього світу, цінують якість та надійність в речах.

Саме це і стало базою для ДНК бренду.

Бренд вже встиг вийти за кордони України та активно підкорює серця трендсетерів з усього світу.

"Ми не просто робимо, ми створюємо вироби зі шкіри для того, щоб з вами завжди була частина великої історії та ручної праці, в яку вкладено часточку душі майстра", — BAGLLET.

VIKELE STUDIO

Український модний бренд вишуканих аксесуарів, заснований у 2017 році.

Креативний директор бренду Вікторія Клименко використовує природні кольори, виразні текстури та лаконічний дизайн.

"Що б ви не робили — робіть це якнайкраще, тому що це те, що ви залишите після себе на Землі", — так Вікторія описує своє ставлення до створення кожної сумки від VIKELE STUDIO.

Сумки бренду мають обов'язкові оригінальні деталі: страусове пір'я, тиснення під крокодила з металевим напиленням або ж інші яскраві елементи.

"Моє натхнення — розумні, щирі, волелюбні люди навколо та будь-який прояв свободи й життя як у моїй рідній Україні, так і на нашій планеті. Це сумки, які ми створюємо, — сучасна класика стосовно духу свободи та життя", — каже Вікторія.

Вироби VIKELE STUDIO по-справжньому унікальні, оскільки кожен створений вручну висококваліфікованими майстрами бренду на невеличкій мануфактурі у Мілані.

Сьогодні сумки VIKELE STUDIO можна побачити у гардеробах відомих жінок по всьому світу.

Серед них Мей Маск, Тоні Гарн, Алла Костромічова, Кейлі Лі, Прая Лундберг та інші.

THE KODE

Вітчизняний бренд сумок та аксесуарів, заснований Тетяною Кодзаєвою у 2020 році.

Його головними рисами є унікальний дизайн, відмінна якість і довговічність сумок та аксесуарів. Кожен виріб виготовлений з натуральної шкіри за суворими стандартами якості, тому прослужить власнику не сезон і не два.

Любов до деталей — ще одна провідна риса THE KODE.

Кожна деталь дбайливо підібрана, фурнітура — лише найкраща, а нитки завжди перевірені на міцність.

Сумка чи прикраса від бренду стане яскравим акцентом у гардеробі, а пізніше – винтажною цінністю, яку можна буде передати у спадок.

Попри молодий вік, бренд вже встиг підкорити багато сердець як українських, так і європейських модниць. А дебютна колекція, що буда присвячена естетиці кав’ярень, вже стала впізнаваною.

THE KODE — це естетика, ефектність, акцент та якість поза часом.

MAISON ARNO

Український бренд з французьким характером, що спеціалізується на випуску аксесуарів та предметів декору для інтер’єру.

Все почалося у 2012 році, коли українсько-французька родина Арно створила першу колекцію свічок з натурального соєвого воску та інтер’єрної парфумерії.

Естетика розкішної простоти припала до душі українським та європейським покупцям, і слідом за домашньою колекцією ARNO випускають свою лінію текстильних та шкіряних сумок з соціальними гаслами на кшталт No Drama Please, Peace Please та World Peace.

До виготовлення залучили кращих майстрів з різних країн. Це кропітка праця, адже вся вона ручна. Декор-літери виготовляють з акрилу або інкрустують камінням Swarovski.

Наприкінці 2021 року все виробництво MAISON ARNO стало локальним — це Made in Ukraine і привід пишатися, що українські товари впевнено займають люксовий сегмент.

Сумки бренду вже з’явилися у мультибрендових магазинах у Києві (Tsum), Монако (Pretty You та Monte-Carlo Beach Boutique), Женеві (LeDix), Парижі (Les Suites) та мають великий успіх серед охочих нести певний меседж у світ своїм вбранням.

MAISON ARNO — це родинна справа, вишуканий стиль, якісні матеріали та ручна робота. Кожен виріб має лімітований випуск для вузького кола поціновувачів.

Це справжній селектив для тих, хто цінує унікальні речі, сповнені лаконічної розкоші та гарного смаку.

"Найцінніше зараз для нас — це поняття Made in UA: ми пишаємося, що можемо виробляти всі наші товари в Україні, впроваджуючи в дизайн французький шик та якість".

KACHOROVSKA

Український бренд з історією в понад пів століття (з 1957 року). Родинна справа третього покоління шевців, що трансформувалась із маленької майстерні у виробництво, де працює понад сотня людей. Брендові магазини відкриті у найбільших містах України.

Бренд є важливим гравцем локального ринку та лідером категорії зі стратегією глобального розширення. Тут можна замовити індивідуальний пошив взуття та сумок, або ж придбати вже готове із фірмових колекцій.

KACHOROVSKA вже встигла зарекомендувати себе як ретейлер з помірною ціною та гарною якістю.

Колекції завжди відповідають тенденціям, а асортимент приємно дивує.

Серед особливостей бренду — постійні колаборації з лідерами думок чи люкс-брендами: KSENIIA SHNAIDER, FROLOV, THE COAT BY KATYA SILCHENKO, MILLA NOVA, TINA KAROL та інші.

"Ми знаємо взуття, любимо взуття та говоримо "мовою взуття" — незаперечною мовою для всіх любителів взуття в усьому світі!

Наша місія — робити клієнтів щасливими, надавати те, що робить їх щасливими — красиве взуття, яке відповідає їхнім потребам самовираження за стилем, естетикою та функціональністю".

Це 6 колаборацій люкс та мас-маркет брендів