Чоловіча сумка, на відміну від жіночої, – це майже завжди про практичність та лаконізм. У виборі цього аксесуару більшість чоловіків керується принципами функціональності, універсальності та якості.
Це топ-5 стильних вітчизняних брендів чоловічих сумок і аксесуарів за версією “Наш Київ”.
TARWA
TARWA – бренд шкіряних сумок та аксесуарів ручної роботи, який заснували у 2019 році. Його історія почалася з власного невеличкого виробництва і локальних продажів через інстаграм. Сьогодні бренд представлений на десятках вітчизняних маркетплейсів та у власному шоурумі в Києві.
До асортименту бренду входять чоловічі сумки, класичні портфелі, сумки для ноутбука, рюкзаки, поясні сумки тощо. Основний акцент ставлять на якість та технологічність виробів. У роботі над моделями використовують лише високоякісну шкіру і фурнітуру. Всі вироби відшивають за італійськими технологіями та стандартами якості. Кожну модель перед запуском у виробництво ретельно тестують і підлаштовують, аби досягнути максимального комфорту при використанні.
"Ми почали займатися продажем виключно шкіряних сумок з 2011-2012 рр., переважно чоловічих. Спочатку бізнес будували як продаж готових виробів інших брендів з Азії та Європи. Ми вивчали смаки наших клієнтів, а також працювали зі зворотним зв'язком від клієнтів. Це дало змогу визначати слабкі та сильні сторони моделей, окремих рішень по дизайну та функціоналу. Так народився бренд TARWA, як екстракт витребуваних аудиторією дизайнерських та користувацьких якостей, які конкурують за ціною з азійськими, а по якості з італійськими брендами", – кажуть у бренді.
Тому шкіряні сумки й рюкзаки TARWA дуже комфортні, функціональні та продумані.
VIS:bags
VIS:bags – бренд, що спеціалізується на виготовленні сумок та супутніх аксесуарів із натуральної шкіри виключно українського виробництва.
Історія марки сягає майже десяти років, за які з маленького домашнього виробництва VIS:bags виріс у повноцінне ательє повного циклу роботи.
Всі вироби бренду виконані виключно вручну. VIS:bags використовує для виробів лише якісні матеріали, серед яких натуральна шкіра, замша та добротна фурнітура. Для марки характерний сміливий і яскравий дизайн виробів: анімалістичні принти, колорблокинг, акцент на фурнітуру. Всі краї обов’язково шліфують вручну, а також фарбують в декілька шарів.
Таким чином, аксесуар від VIS:bags буде не лише акцентним у вашому гардеробі, а й практичним та надійним придбанням.
BartBag
Творчий шлях BartBag почався з маленького приватного ательє, що спеціалізувалось на виробництві якісних аксесуарів з натуральної шкіри на замовлення.Для створення своїх виробів майстри марки використовували лише найкращі матеріали — шкіру та фурнітуру.
«Власна майстерня — це можливість пропонувати не тільки продукцію нашого дизайну, але і відшивати моделі за ескізами клієнта, і вносити корективи за бажанням замовника в наявну модель», — стверджують у бренді.
З часом попит на вироби бренду спонукали до створення постійних сезонних колекцій.
«Ми розробляємо власні колекції, спираючись на модні тенденції, і удосконалюємо класичні моделі. Аксесуари від наших майстрів у процесі експлуатації набувають вінтажний шарм, не втрачаючи зв'язок з часом», — говорять представники бренду.
Аксесуари від BartBag — це лаконічний дизайн та висока якість роботи, завдяки якій речі не лише підкреслюють смак власника, а й не псуються роками.
DUBLON
DUBLON LEATHERWORKS — київська торговельна марка, що спеціалізується на виробах зі шкіри.
У назві бренду приховані одразу декілька символів: Дублон — відома монета, знак скарбів та добробуту, а також на асоціативному рівні назва веде до старовинного ремесла облагородження шкіри — дублення.
Особливість продукції Dublon — раціональність. Висока якість виробів, виготовлених виключно з натуральної першосортної шкіри, визначають першокласну якість кожного зразка. Технологічна база виробництва постійно оновлюється, а модельні ряди розширюються новинками відповідно до останніх тенденцій моди.
«Ми з гордістю говоримо про те, що ми — український виробник, всі виробничі потужності якого розташовані в столиці — Києві. Саме тут реалізується повний цикл від розробки моделі до пакування і реалізації.
На всіх етапах особлива увага приділяється найсуворішому контролю якості. Основні роботи з виробництва здійснюють вручну кваліфіковані майстри компанії», — зазначають у Dublon.
Pryanik
Історія бренду Pryanik почалась 2013 року, коли молоде подружжя вирішило пошити для себе шкіряні вироби, які були б стильні, індивідуальні, функціональні та прості водночас.
“Здавалося б, куди простіше? Але тут і почалися складнощі.Адже для того, щоб потрібна річ побачила світ, її треба придумати, потім промалювати, підібрати потрібну шкіру, нитки, фурнітуру, розробити технологію виготовлення, а потім кроїти, шити, збирати. Деякі операції доводилось проробляти ще, а то й неодноразово. І тільки потім Pryanik випробовує нову річ на собі, після чого йде усунення помилок, прорахунків, які були, вочевидь, на етапі концепту”, — розповідають Андрій та Світлана, засновники бренду Pryanik.
Одна з провідних концепцій бренду — випускати унісекс-вироби, які однаково добре впишуться що до чоловічого, що до жіночого гардероба.
Ще одне кредо марки — всі вироби повинні бути ручної роботи.
“Почавши свою творчість вдома, маючи лише японський ніж для різання шкіри й підкладку для цієї операції, ми потихесеньку “обростали” професійним обладнанням та інструментом. З часом нам знадобився ручний прес, щоб проколупнути ідеальний отвір, а далі й спеціальна швейна машинка для специфічної технологічної строчки, яку ніколи не побачить споживач. Це були складні кроки у мандрівці за якістю, стилем та індивідуальністю”, — зазначають власники Pryanik.