Киевский метрополитен

Адміністрація метрополітену знаходиться над станцією "Політехнічний інститут" Святошино-Броварської лінії.

Управління непрофільних доходів:

Начальник управління, тел./факс (044) 238-59-44, 238-54-63

Відділ реклами, тел. (044) 238-54-60, 238-44-96, 238-44-80, 238-58-78, 238-44-88

Відділ оренди, тел. (044) 238-54-33, 238-58-82, 238-44-76, 238-44-91, 238-58-20

Відділ інших непрофільних доходів, тел. (044) 238-44-78, 238-58-90, 238-54-63, 238-59-79

Нині Київ — мегаполіс, що стрімко розвивається, і в житті якого особливу роль відіграє громадський транспорт. Найбільше — швидкісна позавулична магістраль, ефективність роботи якої суттєво впливає на ритм та комфортність проживання у місті.

Київ неможливо уявити без метро — базового виду громадського транспорту столиці. На його долю припадає близько 60% загального обсягу міських пасажирських перевезень. Майже півстоліття метро залишається єдиним транспортом, що може забезпечити безперебійне з'єднання віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами.

Київський метрополітен справедливо вважається символом та окрасою столиці, адже його станції є об'єктами архітектурного та культурного надбання, а чотири з них — "Вокзальна", "Університет", "Хрещатик" та "Арсенальна" є пам'ятниками архітектури. На даний час метрополітен складається з трьох діючих ліній загальною довжиною майже 60 кілометрів та 46 діючих станцій, платформи яких розраховані на п’ятивагонні поїзди. У центрі міста лінії мають три пересадних вузли. Точність виконання графіку руху складає 99,7% — це один з найвищих показників у СНД та світі.

Найбільш завантаженими є станції "Вокзальна", "Лісова", "Петрівка", "Святошин", поблизу яких знаходяться великі залізничні станції та маршрути приміського транспорту. Пасажиропотік на кожній з них складає близько 50 тисяч пасажирів щодоби. Тому вживаються заходи з розвантаження таких станцій — проектуються допоміжні виходи та переходи. Нині споруджуються три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії у напрямку житлового масиву Теремки. Їх пуск забезпечить швидким та надійним транспортом жителів одного з найбільших районів столиці.

Для поліпшення обслуговування пасажирів, у метрополітені впроваджено мобільний зв’язок, встановлено інформаційні монітори, які полегшують користування цим транспортом глухими пасажирами, камери відео-спостереження, на нових станціях змонтовані ліфти-підйомники для тих, хто не може самостійно пересуватися сходами, а для пасажирів з вадами зору на краю платформи нанесено спеціальне обмежувальне покриття з рифленого пластика, що допоможе їм орієнтуватися при посадці у вагон.

В основу роботи Київського метрополітену покладена одна з найкращих світових технологій, яка орієнтована на більші обсяги перевезень, ніж на заході. Наразі світовим стандартам у Київському метрополітені відповідає основна система забезпечення безпеки руху поїздів — система автоматичної локомотивної сигналізації з автоматичним регулюванням швидкості, а також оперативно-технологічний радіозв’язок, мережа телевізійних екранів на станціях метрополітену, управління стрілками та сигналами станцій метрополітену з центрального диспетчерського поста з комп’ютерним керуванням, управління роботою станцій з застосуванням технагляду. Усі лінії метрополітену обладнані пристроями автоматичного виявлення неполадок, що можуть призвести до аварійних ситуацій.

Киевский метрополитен
АДРЕС
Такий email не зареєстровано у системі
Введите свой электронный адрес, на который мы отправим вам новый пароль.
Поле не должно быть пустым и содержать кириллицу
Спасибо!

Ваше сообщение принято.

Сожалеем :(

Во время обработки что-то пошло не так.

Bы можете отправить сообщение на электронный адрес betatest@nashkiev.com