Київ
Піарниця
Піарниця
Київ
Тетяна
Привіт! А чому ти обрала саме цю професію?
Вибір піару стався дуже органічно. Свого часу мені довелося спробувати себе в ролі менеджерки з продажу, SMM-менеджерки, маркетологині, проджект-менеджерки, івент-менеджерки. Але я все одно поверталася в піар. У якийсь момент зрозуміла, що хочу розвиватися саме тут. Насправді піарник — це досить багатофункціональна (комплексна) сфера діяльності, й весь отриманий раніше досвід і знання сильно допомагають мені в роботі зараз.
О, як круто! Все життя цього хотіла?
Взагалі я — той рідкісний вид людей, які вчилися і працюють за фахом. Навчалася я на кафедрі маркетингу в НАУ. Професію вибирала не надто усвідомлено у 15 років. Мені просто сподобалося слово «маркетолог», воно звучало якось незвично. На той момент мені здавалося, що маркетолог — це той, хто знімає рекламу, яку показують по телевізору. А це звучало дуже круто і перспективно, особливо для дитини з провінції🙂 Звичайно, пізніше все виявилося зовсім не так, як я думала, але я ні про що не шкодую.
А що твоя професія дає іншим?
Корисність PR-менеджера іншим людям здається зовсім не очевидною. Але, в нашому капіталістичному світі, піар допомагає вибудовувати комунікаційні мости між брендами і їхніми аудиторіями. А це — все-таки важливо. Піар зобов’язує компанії або приватних осіб грамотно спілкуватися зі своєю аудиторією та інформувати її про всі дії (іноді не дуже приємні), а також нести відповідальність за свою діяльність. Мені здається, що місія PR полягає у налагодженні взаємин і побудові комунікацій.