Київ
Маркетологиня
Маркетологиня
Київ
Світлана
Привіт! А чому ти обрала саме цю професію?
Я працюю в маркетингу, тісно пов’язана з соціологічними дослідженнями, дотичними до гендерних питань. Ми аналізуємо дані щодо рівності, насильства в сім'ї та впливу цього на офісних працівників. Також досліджуємо роль жінки в енергетиці.
Мені цікаво те, чим я займаюся. У мене досить швидко йде кар'єрний ріст — зараз я керівник відділу. А починала аналітиком, не вміла нічого робити й знала тільки теорію.
Мені цікаво те, чим я займаюся. У мене досить швидко йде кар'єрний ріст — зараз я керівник відділу. А починала аналітиком, не вміла нічого робити й знала тільки теорію.
О, як круто! Все життя цього хотіла?
Спочатку я хотіла бути програмістом, як моя бабуся. Вона 1952 року народження, працювала ще в Радянському союзі — писала програми для величезних машин. Але коли я вступала, бюджетних місць було мало. Мені запропонували піти на маркетинг. Моя декан сказала: «Ти ж дівчинка. Навіщо тобі цілодобово сидіти перед комп’ютером, писати якісь програми? Маркетинг — це те, що дозволяє спілкуватися з людьми». Я була дуже замкнутою людиною і спілкування — це зовсім не моє. Проте, я провчилася п’ять курсів. За фахом зараз працюють аж четверо з мого потоку. І я одна з них.
Я займаюся маркетинговими дослідженнями, сюди люди рідко йдуть. Просто повелося, що зазвичай у маркетингових дослідженнях працюють соціологи. У підсумку, я все одно сиджу за комп’ютером, але при цьому спілкуюся з людьми. Я не шкодую, що не стала програмістом, хоча могла б зараз заробляти гори грошей.
Я займаюся маркетинговими дослідженнями, сюди люди рідко йдуть. Просто повелося, що зазвичай у маркетингових дослідженнях працюють соціологи. У підсумку, я все одно сиджу за комп’ютером, але при цьому спілкуюся з людьми. Я не шкодую, що не стала програмістом, хоча могла б зараз заробляти гори грошей.
А що твоя професія дає іншим?
Моя професія чисто комерційна. Я б не сказала, що вона приносить нашій країні якісь блага. Проте, після наших досліджень з’являються нові продукти, які знаходять свого споживача та несуть їм користь.