Комунікаційна агенція ETER за підтримки «Нашого Києва» презентує пʼятий випуск подкасту «На Франка», що присвячений піару та комунікаціям у контексті культури, моди, світського та соціального життя.
Цього разу гостею стала Саша Шевченко – піарниця, що наразі працює в лондонській агенції The PR Office.
Як і до кого звертатися зі своїми інфоприводами? Чому не можна писати в особисті месенджери? Які інструменти використовувати для пошуку журналістів? Та що робити, коли в матеріалі щось пішло не так?
«Пітчинг у міжнародних ЗМІ відрізняється від нашого. До них ти маєш прийти з нішевою, вузькопрофільною темою, й чітко розуміти, кому саме доносити інформацію. У них дещо інша структура: редактор, репортер та кореспондент. До редактора взагалі не варто звертатися, бо це суперзаклопотана людина, на пошту якої приходять сотні запитів на день. Тож краще писати репортеру чи кореспонденту, але вибір контакту залежить від самої теми. До того ж у них неприпустимо комунікувати в особистих месенджерах – усе виключно через імейл», — ділиться Саша.
А ми дякуємо їй за купу цікавих інсайдів, які, безумовно, варто врахувати у роботі.