Знову передумали: замість метро на Троєщину вирішили прокласти "швидкісний коридор"


Фото: Forum Auto

Столична влада вирішила призупинити плани щодо розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро. Про це в інтерв'ю порталу Delo.UA повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

В якості альтернативи влада пропонує мешканцям Троєщини новий транспортно-інфраструктурний проект — "швидкісний коридор", тобто відокремлену лінію для комунального транспорту.

"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя вмикатиме довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", — розповів Ілля Сагайдак.

На першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії Троєщина — Чоколівка з відгалуженням на Відрадний. 

Проект передбачає реконструкцію 22 км доріг та забезпечення зручного доступу до станцій та пересадочних вузлів: ст. м. "Петрівка", трамвайна зупинка на вул. Кирилівській, ст. м. "Дорогожичі", ст. м. "Шулявська", лінія швидкісного трамваю на Борщагівці, зупинка електрички "Караваєві дачі", вихід на Севастопольську площу.

За попередніми оцінками, реалізація такого проекту коштуватиме 100 млн євро.

"На перший погляд здається, що це багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро, потрібно років 10-15, а з огляду на те, як просувається таке будівництво в Україні, то й всі 20 років. А цей проект можна реалізувати за три роки ", — говорить Сагайдак.

Нагадаємо, раніше ми писали, що будівництво метро на Троєщину обійдеться в 3,5 млрд гривень.