В колл-центрі мерії розповіли, на що скаржилися кияни в минулому році

В «Контактному центрі Києва» розповіли, на що скаржилися кияни за номером 1551 в минулому році. Серед досить буденних скарг на ЖКГ, лікарні, громадський транспорт, дороги та інше є і досить незвичайні звернення, пише «Сегодня» з посиланням на співробітників колл-центру.

Так, одного разу за номером 1551 зателефонував молодий чоловік, заспівав авторську пісню і попросив привітати батька з днем ​​народження. Однак він не знав, де той живе. Незважаючи на це, прохання виконали.

«Одного разу подзвонив нам хлопець років 20-25, попросив привітати свого батька з днем ​​народження і навіть заспівав свою авторську пісню. Оператор вислухала його і намагалася з’ясувати адресу, куди передати привітання, але хлопець не знав, оскільки батьки в розлученні. Уточнив тільки, що той проживає на Подолі. Ми передали звернення в район, а ті знайшли батька хлопця і передали йому послання», — розповіла заступник начальника відділу прийому звернень КБУ «Контактний центр Києва» Аліна Сушко.

У 2017 році в колл-центр звернулася «самотня» жінка, яка проживає з чоловіком. Також телефонували на лінію і діти, вони просили поставити у дворі дитячий майданчик. А іноді кияни телефонують, щоб запропонувати внести якісь зміни в Генплан міста.

Співробітники колл-центру розповіли, що у городян навіть склалася своя «термінологія» в зверненнях.

«Номер звернення вони називають "номер моєї образи", а іноді прикрашають ситуацію. Наприклад, жінка запевняла: "Я самотня жінка, але ми з чоловіком проживаємо одні. Я, чоловік і син... " Дзвонять іноді навіть діти і просять встановити новий дитячий майданчик, як біля сусіднього елітного будинку», — згадують в колл-центрі.

Найчастіше в контактний центр столичної мерії звертаються зі скаргами на відсутність води і через прориви, розриті комунальниками ями, відсутність ремонту в під’їздах і транспорт.

Раніше повідомлялося, що жителів Оболоні обурила якість води з крана.