Схоже, "Укрпошта" твердо вирішила стати максимально сучасною, зокрема використовувати всі можливості на переваги, що надають інтернет та різноманітні мобільні додатки. Тож нещодавно компанія запустила чат-бота в одному з найпопулярніших месенджерів Telegram. Про це повідомляє прес-служба "Укрпошти".
Наразі можливості чат-бота включають у себе пошук та відстеження відправлення за номером, повідомлення про зміну статусу посилки, пошук відділення та його геолокації за індексом та ознайомлення клієнтів з базовими тарифами компанії.
Проте у майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися. Зокрема, будуть поповнюватися мовні модулі, з'явиться тарифний калькулятора, за допомогою якого бот зможе розраховувати вартість клієнтських відправлень.
"Рішення про запуск чат-бота продиктоване часом. Врешті, ми зобов’язані бути там, де є наші клієнт, – зазначає в. о. генерального директора "Укрпошти" Ігор Смілянський. –Незважаючи на те, що бот уже пройшов тривале тестування, команда розробників запрошує давати зворотній зв’язок після використання бета-версії чат-бота на офіційну сторінку "Укрпошти" у Facebook".
Найближчим часом чат-боти будуть запущені на інших платформах – Messenger від Facebook та Viber.
Нагадаємо, нещодавно відділення "Укрпошти" змінили график роботи і тепер подекуди працюють цілодобово.