Шопінг-клуб LeBoutique вирішив вдягнути моделей "Київської перепічки" в теплі сукні, щоб бідолашні дівчата не змерзли в таку морозну погоду. Про це повідомляється на сторінці компанії в Facebook.
Так LeBoutique відреагував на гарячий акаунт популярного київського фастфуду в Instagram.
Підібрати сукні для оголених моделей бренд запропонував своїм підписникам.
"Ви бачили це неподобство?! На вулиці холодно, волого та навіть морозно, а моделі "Київська перепічка" зовсім без вбрання! Оберіть теплу сукню із нової колекції LOCA. Ми подаруємо її авторам #perepichkalove. Нехай дівчатам буде тепло, комфортно та затишно цієї осені", — говориться у повідомленні.
Одну із обраних суконь LeBoutique пообіцяв подарувати київській пекарні.
Нагадаємо, нещодавно французський бренд Eric Bompard зняв в Києві свою нову історію кохання.