Український стартап Pleatpack, який працює над створенням однойменного наплічника зібрав на Kickstarter у сім разів більше потрібної суми.
Про це повідомляється на сторінці краудфандиногової кампанії.
Заявлену суму в 8,5 тис доларів українці зібрали за перші сім годин кампанії, а всього стартап зміг залучити 64 тис доларів.
Головна особливість рюкзака Pleatpack, — можливість збільшити його обсяг з 6 літрів до 26,7. Також він захищений від крадіїв завдяки вшитим магнітам і вироблений з тканини з високим рівнем відштовхування вологи.
На сторінці проекту зазначено, що інвестори зможуть отримати свої рюкзаки вже у грудні 2018 року.
Автори проекту задоволені рекордними зборами на Kickstarter. Про це виданню Ain.ua розповів один із засновників стартапу Дмитро Грядунов.
«Не маючи абсолютно жодного бекграунду як в маркетингу, так і в будь-якій області бізнесу в цілому, ми розраховували на збори в районі 28 — 32 тис доларів. Збори в 64 тісячі — ідеальний варіант. Тепер нам необхідно пошити 550-600 рюкзаків — це досить велика партія, щоб співпрацювати з найбільш досвідченими і великими фабриками України, але при цьому не занадто велика, щоб були серйозні труднощі з її виробництвом», — зазначив він.
Також засновник стартапу додав, що у майбутньому його команда планує працювати над випуском зовсім іншого продукту, проте жодних деталей нового проекту не розповів.
Нещодавно ми писали, що український еко-стартап визнали одним із найкращих у світі.