Прес-секретар столичного голови Оксана Зінов’єва заявила, що відео-візитка Києва для Євробачення, яке нещодавно поширили в мережі, не є фінальним промо-роликом.
Про це вона написала на своїй сторінці в Facebook.
Зінов’єва додала, відео готувала прес-служба і коштів з бюджету конкурсу або бюджету столиці на зйомки не виділяли.
"Відео готували влітку минулого року до засідання комісії Євробачення щодо визначення міста, в якому відбудеться пісенний конкурс як відео-візитівку міста. Тому воно розлоге і інформативне - скільки аеропортів, готелів, інфраструктура, безпека. (Згідно умов, які мають бути в місті-господарі). Тому дивно, чому з'явився ролик, який не є кінцево визначеним чи представленим містом як офіційне промо. І цікаво як це відео опинилося в міністерства закордонних справ. Яке до нас не зверталося, нічого не узгоджувало. І ніхто не уточнював про авторські права і так далі", - пояснила прес-секретар Кличка.
Нагадаємо, що в мережі опублікували презентаційний ролик Києва до Євробачення. Користувачі в соцмережах іронічно відреагували на відео.