Новости 07.12.2017, 15:42

Поскаржитись на роботу громадського транспорту тепер можна через смартфон

В додатку «Каратєль» з'явилася нова функція.

Поскаржитись на роботу транспорту можна через смартфон. Фото: Главком

Відтепер поскаржитися на погану работу столичного громадського траспорту або висловити свої побажання та пропозиції «Київпастрансу» можна за допомогою смартфону. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Справа в тому, що «Київпастранс» почав співпрацювати зі Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль», тож у однойменному додатку з'явилася відповідна функція.

Щоб скористатись сервісом, потрібно, по-перше, завантажити на смартфон додаток «Каратєль». Потім знайти у меню опцію «Книга скарг» і в ній внести свої пропозиції або поскаржитися на порушення. Пропозиція, відправлена з додатку «Каратєль», надійде безпосередньо до КП «Київпастранс».

«Щоб залишити відгук чи скаргу в додатку, треба вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано цю проблему. Також можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів», – розповів директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

Додамо, що, відправляючи скаргу через розділ «Книга скарг», користувач автоматично погоджується з тим, що «Київпастранс» отримає його персональні дані, вказані під час реєстрації в мобільному додатку.

Завантажити додаток «Каратєль» для телефонів на платформах Android та iOS можна за посиланням.

Нагадаємо, що через футбол закриють центральні станції метро.

Такий email не зареєстровано у системі
Введите свой электронный адрес, на который мы отправим вам новый пароль.
Поле не должно быть пустым и содержать кириллицу
Спасибо!

Ваше сообщение принято.

Сожалеем :(

Во время обработки что-то пошло не так.

Bы можете отправить сообщение на электронный адрес betatest@nashkiev.com