У Києві почалася найскладніша частина будівельних робіт на Подільському мосту, яким планують запустити метро на Троєщину.
Про це повідомляє видання «Сегодня».
Повідомляється, що найближчим часом почнуться роботи з асфальтування лівобережної частини переходу. До кінця цього року планують з'єднати всі стики арки і підвісист міст на вантах.
«Зараз йде підготовка до закінчення будівництва головної споруди моста з аркою. Наймасштабніші роботи — на Рибальському півострові. На об’єкті від 150 до 230 осіб працюють у дві зміни», — повідомив головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» Олександр Здольник.
Наразі на мосту проводять найскладнішу частину робіт — монтують багатотонні в’язі. Як зазначив Здольник у коментарі виданню «Вечірній Київ», усі роботи проводяться під спостереженням науковців.
«Всього потрібно буде підняти на висоту у 60 метрів й встановити 864 тони металевих трубчастих конструкцій в’язів. Для цього маємо чітко "вловити" всі геодезичні дані, температурний режим металу двох частин арки. Кожна частина арки протягом дня нагрівається по різному, тому має відхилення до 32 сантиметрів по вертикалі і в плані. Взагалі поводиться так, наче дихає. Коли почнеться монтаж, ніякі корективи внести буде неможливо», — додав інженер.
Після завершення цих робіт з мосту демонтують технологічні руслові опори до рівня метропроїзду і підвісять його до арки на вантах.
Повідомляється, що 20 червня спеціалісти почали укладати на мосту верхній шар довговічного асфальту, який вже добре зарекомендував себе на новому Гаванському мосту, розв’язці на Поштовій площі та естакаді на проспекті Науки.
Подільсько-Воскресенський міст почали будувати 2003 року, з перервами через відсутність фінансування. На завершення будівництва (без метро) потрібно близько 9 млрд грн.
Нагадаємо, що минулого року на з'їзді з недобудованого Подільського мосту почали зводити будівлю.