Рекламу в столичному метро продаватимуть через ProZorro

Право на розміщення реклами у столичній підземці теперь продаватимуть через систему електронних аукціонів «ProZorro.Продажі». Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Столична влада підписали Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі» і запустила проект з продажу реклами на електронних аукціонах.

У рамках пілоту на аукціони у системі «ProZorro.Продажі» буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв від «Київського метрополітену». Лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та на станціях метро.

Після успішного завершення пілотного проекту використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.

«Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно і отримувати ринкову ціну», – зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Раніше киянина обурило засилля реклами в київському метро.