Небажані послуги: найбільшого мобільного оператора звинуватили в обмані клієнтів
Фото: киянка пожалілася на "Київстар" (Verywell)

Засновниця відомого в Києві відьмовського кафе "Лиса гора" Олеся Остаф'єва пожалілася на те, що в одному з фірмових салонів мобільного оператора "Київстар" їй потайки продали послуги, які вона не замовляла.

"Привіт, "Київстару", компанії з "найвищою репутацією". До чохла і захисного скла вартістю 700 грн "продали" мені програмне забезпечення до них за 400", — написала вона на своїй сторінці у Facebook.

За словами киянки, в салоні "Київстару" на Хрещатику вона придбала найдешевший телефон "Нокіа", чохол та захисне скло на iPhone. Через поспіх розплачувалася двома картами. Тільки через кілька годин вона дістала чеки з салону, щоб подивитися на них, і була вкрай здивована

"До чохла і скла мені продали два якихось коди активації на програмне забезпечення. Мабуть, без нього чохол не одягнеш. А до "Нокії", яку неможливо вбити і з якою якщо щось трапитися, мені простіше купити нову, в чек додали талон на 12 додаткових місяців гарантії за 100 грн, який мені природно ніхто не пропонував, просто акуратно вклали в коробочку",  написала обурена Олеся.

Пізніше вона додала, що з нею зв'язалися представники "Київстару" і запитали в неї прізвище співробітника, що продав небажані послуги, та побіцяли розібратися.

Ще пізніше Олесі зателефонували з магазину та пояснили, за що взяли гроші.

"Зателефонували з магазину. Гарантія була в подарунок, тому що телефон коштує 750 грн - за їхніми словами. У чеку він 650. А дві активації ПО на 400 грн - це за поклейку захисного скла. Тільки в переліку послуг у них такого немає, і вони приклеєне скло продають як коди. Готові повернути 101 грн за безкоштовну гарантію", - додала Олеся.

Нагадаємо, що міністр інфраструктури проїхався плацкартом і поділився враженнями.