З початку жовтня у продаж поступили 10 млн пляшок мінеральної води, на етикетках якої зображені популярні мурали з Києва, Одеси, Львова, а також Харкова і Дніпра.
Про це повідомляє прес-служба КМДА.
У міській адміністрації зазначають, що даний проект спрямований на популяризацію стріт-арту та туристичного бренду столиці і міст-мільйонників.
На пляшках мінералки можно буде знайти київські мурали «Відродження» на з Андріївського узвозу, «Паперові літачки» з вулиці Антоновича, 48а та «Дівчинка в маминих туфлях» з вулиці Туполєва, 3.
«Місто використовує всі можливості, щоб показати туристичну привабливість Києва як можна більш широкої аудиторії. Фотографії з зображеннями Лаври або Батьківщини-матері знають всі. Але Київ — динамічне місто, воно постійно змінюється і розвивається як сучасний європейський мегаполіс. Мурали — вже не дивина, а органічна частина нашого міста, туристична атракція, яку показують нарівні з класичними архітектурними пам’ятками», — зазначили у КМДА.
Зазначається, що цей проект не фінансувався з міського бюджету.
Раніше ми писали, що на Подолі з’явилася бруківка з котами-екскурсоводами.