Останнім часом кияни стали все частіше помічати, що на харчування йдуть значно більші суми, ніж раніше. На жаль, ціни на продукти повільно, але впевнено повзуть вгору. Причини цілком очевидні: майже рік у країні діють карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, отже, часом змушені використовувати непопулярні заходи.
Однак можливість щодня купувати якісні продукти й при цьому не витрачати зайвого в українців все-таки є.
Простий і перевірений спосіб заощаджувати сімейний бюджет, не відмовляючи собі в улюблених продуктах і навіть делікатесах, пропонує найбільша торговельна мережа країни «АТБ». В столиці та області вже відкрито більше ніж триста магазинів мережі, а загалом в Україні працюють 1206 супермаркетів «АТБ» у 307 населених пунктах. Їхня кількість постійна зростає, оскільки щорічно компанія відкриває приблизно 100 магазинів, підкорюючи нові регіони.
Компанія дотримується своєї помірної цінової політики — вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%. Акції («Товар тижня», «Товар дня» тощо) дозволяють заощаджувати до 40–50%. Це стосується навіть імпортної продукції. Приміром, тут можна купити смачні польські ковбаски, свіжі цитрусові чи ароматну італійську мелену каву за розумну ціну.
У корпорації «АТБ» дотримуються принципів соціально орієнтованого бізнесу, тому працюють з мінімальною націнкою — заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. Наприклад, за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн з ПДВ. Протягом 2020-го він збільшився на 18,2%.
Рік у рік компанія «АТБ» оптимізує свої бізнес-процеси, застосовує найсучасніші енергоощадні технології, розвиває власну логістичну інфраструктуру (має великий автопарк, мультитемпературні складські центри), а головне — працює з виробниками тільки напряму.
Покупці можуть заощаджувати, оскільки компанія пропонує різноманітний асортимент товарів власних торгових марок «АТБ». За якістю такі товари не поступаються якості продукції розкручених брендів, а ціни на них — значно нижчі. Цей ексклюзивний асортимент становить майже третину від загального — зараз на прилавках кожного із супермаркетів торговельної мережі представлено понад ніж 3,5 тисячі найменувань товарів.
«Компанія заробляє не на націнці, а на обсязі продажів. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабільні ціни — насамперед на соціальну групу продуктів харчування та товари першої необхідності», — кажуть у «АТБ-Маркет».
Сьогодні «АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, числом магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків, але й за кількістю клієнтів. Щодня магазини мережі відвідують більш ніж чотири мільйони покупців, які знають торговельну мережу «АТБ» як надійного постачальника свіжих продуктів за доступними цінами.