19 березня на вулиці Маршала Малиновського відкрився новий маркет «АТБ». Про зручність щоденних закупівель у магазинах саме цієї мережі давно відомо споживачам. Доступні ціни на продукти, які тут пропонують, не можуть залишити байдужим будь-яку господиню. Тут також є продукти, які вражають не тільки ціною, а й особливим смаком. Серед них чимало товарів так званих власних торгових марок (ВТМ).

З подібним терміном добре знайомі європейські покупці. Багато українців вже встигли оцінити всі переваги таких товарів. Маркування ВТМ означає, що продукцію випускають перевірені виробники на замовлення конкретної торговельної мережі. При цьому ціни на неї значно нижчі, оскільки мінімізовані витрати на логістику та рекламу. Асортимент магазинів «АТБ» (а це сьогодні понад 3500 найменувань товарів) приблизно на чверть складається з продукції власних торгових марок.

Українці мають змогу купувати якісні товари до 30% дешевше аналогічної брендованої продукції. На даний час товари ВТМ представлені практично у всіх товарних категоріях. При цьому чотири рівні ВТМ орієнтовані на різні цінові сегменти. Перший (високий) ціновий рівень — продукція з маркуванням De Luxe Foods & Goods Selected, яким позначені елітні імпортні товари. Їх компанія ввозить в країну самостійно, що дозволяє економити та формувати найбільш конкурентоспроможну ціну. Середній плюс — ТМ «Спецзамовлення "АТБ"». Третій (середній) ціновий рівень — продукція торгової марки «Своя лінія». Четвертий рівень — бренд «Розумний вибір», товари якого є найдешевшими.

Компанія постійно вдосконалює лінійки ВТМ. У найближчих планах «АТБ» — розвиток ВТМ з акцентом на інноваційні товари в категорії «Фреш». Пріоритетним напрямком є випуск якісних товарів для здорового харчування: без вмісту пальмової олії, шкідливих барвників, харчових добавок і консервантів. Зараз активно розвивається власна торгова марка «Спецзамовлення "АТБ"». В її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств з молока вищого ґатунку, ковбасні вироби, виготовлені за ДСТУ, натуральне згущене молоко. У 2019 році заплановано розширення лінійки «Спецзамовлення "АТБ"» за рахунок категорії «бакалія». Також очікуються приємні сюрпризи й в ТМ De Luxe.

«Власні торгові марки — це ті товари, які представлені тільки в нашій мережі, бо їх виробляють на замовлення "АТБ". До них ми висуваємо найсуворіші вимоги, адже вони є "обличчям" нашої компанії. Попри низьку ціну, якість продукції ВТМ не поступається якості товарів відомих брендів», — зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Така продукція формує ексклюзивний асортимент торговельної мережі. Саме за цими ексклюзивними товарами прямує до 1004 маркетів мережі, які розташовані у 256 населених пунктах, велика частка з тих 3,5 мільйони покупців, які щоденно закуповуються в «АТБ». Це є підтвердженням правильності обраної мережею стратегії.

Розвиваючи власні торгові марки, компанія «АТБ» прагне донести споживачам турботу й увагу, які вкладені у виробництво кожної асортиментної позиції. Натомість покупці дякують за таке ставлення до себе, щоденно обираючи улюблені товари у звичному магазині, мережа яких у нашому регіоні розширюється з кожним місяцем.