Зручно та вигідно. Власниками карток АТБ-Pay стали понад 150 тисяч українців
Фото: Інформатор

Пройшло всього декілька місяців з того моменту, як найбільша торговельна мережа країни «АТБ» разом із «Райффайзен Банком» і Visa випустили унікальний банківський продукт, який спрощує процес купівлі товарів і дає можливість заощаджувати значні суми. Це стало першою у своєму роді колаборацією ритейлу та банківської сфери. Результат такого співробітництва виявився напрочуд успішним.

Українці, які, як відомо, у більшості випадків надзвичайно обережно ставляться до нових банківських продуктів та віддають перевагу розрахункам готівкою, почали досить активно переходити на безготівку. Після високого старту в Запоріжжі проєкт масштабували на Дніпро, Київ і Київську область. Це — лише перший етап.

Така картка надає власникові всі переваги звичайної банківської картки Visa Gold. Вона максимально зручна для використання, безоплатна для здійснення будь-яких транзакцій, у тому числі й для поповнення в банківських терміналах самообслуговування.

«Ця картка доступна не тільки для використання в магазинах торговельної мережі "АТБ". Ви можете попросити вашого роботодавця перераховувати на неї зарплату, на цю картку можна одержувати пенсію, соціальні виплати, робити з нею будь-які операції, отже, користуватися нею, як будь-якою іншою карткою», — пояснив на пресконференції Олексій Пузняк, директор департаменту продуктів для приватних клієнтів «Райффайзен Банку».

При цьому нова картка АТБ-Pay дозволяє заощаджувати значні кошти під час купівлі товарів.

 

Перелік товарів, на які поширюється ексклюзивна суперзнижка (у разі оплати карткою АТБ-Pay), перевищує 600 найменувань. Планується, що його змінюватимуть один раз на тиждень, а це відкриває нові можливості для економії.

Як повідомив Денис Сапарбаєв, начальник відділу розвитку сервісів «АТБ-Маркет», до цієї програми включено товари, що належать до всіх товарних груп. Додаткові знижки в межах акції «Суперціна» позначені спеціальними цінниками помаранчевого кольору.

 

Фото: Інформатор

«АТБ-Pay є для нас стратегічним проєктом, а "Райффайзен Банк" — наш стратегічний партнер, з яким ми працюємо багато років. Ми маємо намір динамічно розвивати цей продукт, оскільки це не акція і не одноразовий захід. Тепер проєкт стрімко розширюється — ми підключаємо регіон за регіоном. Протягом найближчих тижнів будуть охоплені центральні, південні та північні райони країни», — поділився планами Денис Сапарбаєв.

Усього за два місяці власниками платіжних карток АТБ-Pay стали понад 150 тисяч громадян. Цей показник стрімко збільшується. Можливо, у питанні довіри до такого банківського продукту свою роль зіграла репутація торговельної мережі"АТБ". За більш ніж чверть століття роботи в сфері роздрібної торгівлі компанія стала добре знайома кожному українцю — вона пропонує свіжі продукти та товари першої необхідності високої якості.

На прилавках кожного із 1230 супермаркетів найбільшої української торговельної мережі, яка охоплює 24 області України, представлені понад 3,5 тисячі найменувань товарів. Це й товари українських виробників, і продукція власних торгових марок «АТБ», і вишукані іноземні делікатеси. При цьому ціни в магазинах цієї мережі традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Враховуючи акційні пропозиції («Товар дня», «Товар тижня» тощо) заощадити можна до 50%. Важливо також і те, що в супермаркетах «АТБ», які свого часу першими познайомили українців з форматом магазину самообслуговування, завжди формують чесні ціни на продукцію.

Крім того, корпорація «АТБ» сьогодні є найбільшим платником податків і роботодавцем у галузі роздрібної торгівлі. Як патріотичний бізнес компанія надає систематичну підтримку найбільш незахищеним верствам населення, реалізуючи масштабні благодійні та соціально значущі проєкти.

Вже понад чотири мільйони людей стали постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» у різних куточках України. За даними міжнародної дослідної компанії Nielsen, клієнтами магазинів «АТБ» фактично є до 95% населення країни, що купують продукти. Хтось приходить до магазинів «АТБ» раз на місяць, хтось щотижня, а хтось купує тут продукти щовечора. Ці люди можуть впевненими у свіжості, якості та безпеці придбаних товарів. Адже «АТБ» змінює українську торгівлю, впроваджуючи сучасні клієнтські сервіси, використовуючи диджитал-рішення та інноваційні технології. Нова банківська картка зможе спростити розрахунки та допоможе зберегти сімейний бюджет.

Фото: Інформатор

Як можна одержати картку АТБ-Pay

  • У будь-якому відділенні «Райффайзен Банку». Знайти найближче відділення можна на сайті банку.
  • Зі смартфона чи комп’ютера замовити картку на сайті «Райффайзен Банку» та активувати за допомогою мобільного додатка «Дія».
  • У консультанта банку в магазинах торговельної мережі «АТБ» (зараз опція доступна в Києві, Дніпрі та Запоріжжі). З собою необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код (ІПН).

Планується, що незабаром таку картку можна буде одержати прямо на касі, а для її активації достатньо буде просто відсканувати смартфоном QR-код, розміщений на самій картці.