Створення власної торгової марки (ВТМ) є досить популярним явищем не лише в Україні, але й Європі та загалом світі. Великі мережі можуть реєструвати одразу кілька таких ВТМ, пропонуючи своїм клієнтам якісну продукцію за вигідною ціною. Зазвичай це популярні продукти харчування, засоби для гігієни та дому. Продукція ВТМ – це вигідно як споживачам, бо вони можуть придбати якісний товар дешевше, аніж пропонує популярний бренд, так і мережам, оскільки ВТМ робить їх більш впізнаваними. Такі товари мають особливо великий попит серед споживачів, адже ціни на них можуть суттєво відрізнятись від популярних товарів цього ж сегменту.
Так, мережа NOVUS вирішила розпочати рік із великих знижок на власну марку. У період з 11 до 24 січня 2024 року продукцію власної марки NOVUS можна придбати зі знижками до -40%. До того ж, можна водночас допомогти захисникам на передовій, адже 1 грн. з кожного такого товару йде на важливе військове оснащення бійцям 3 ОШБр. Купуючи повсякденні товари, клієнти автоматично долучаються до важливої справи. До слова, завдяки продажу товарів ТМ NOVUS, мережа передала вже понад 5,8 млн грн у найгарячіші точки на фронті.
Знайти цю продукцію в магазині доволі просто, бо вона представлена майже в усіх категоріях, а полиці символічно позначені червоним серцем. Водночас на сайті NOVUS.online товари ВТМ об’єднані в окрему категорію, щоб кожен клієнт зміг із комфортом переглянути весь акційний список, а також замовити товари з доставкою додому (замовлення від 1000 грн NOVUS.online доставляє безкоштовно). Тому кожен може обрати зручний спосіб для покупок.
Чи справді ВТМ – це вигідно
Варто звернути увагу на вартість продуктів ТМ NOVUS і брендів-аналогів. Склавши кошик зі звичними для українців товарами, можна побачити, що різниця у ціні складає понад 500 гривень. Тому власна торгова марка дозволяє дуже суттєво заощадити на буденних покупках.
Так, масло від ТМ NOVUS коштує всього 69, 99 грн., тоді як продукція ТМ “Яготин” – 86,99 грн., а молоко цих двох торгових марок відрізняється у ціні аж на 9 гривень.
У виборі твердого сиру ТМ NOVUS також отримав беззаперечну першість. У порівнянні із продукцією “Шостка” такої ж жирності, кілограм сиру обійдеться на 60 гривень дешевше.
Водночас такі популярні продукти серед українців, як соняшникова олія та гречка, від власної марки NOVUS коштують на понад 10 гривень дешевше.
Поласувати варениками з картоплею завдяки ВТМ можна за майже 50 гривень, тоді як за продукцію “Левади” доведеться заплатити не менше 82 гривень. А от покупка туалетного паперу NOVUS допоможе зекономити аж 39 гривень.
Варто зазначити, що якість товарів ВТМ – це репутація всієї компанії, підприємці аж ніяк не зацікавлені, щоб під їхнім брендом випускався неякісний товар. У випадку з NOVUS компанія сміливо дала своїй власній торговій марці співзвучну назву, щоб не виникало сумнівів, що ВТМ – це частина історії мережі.
«NOVUS пропонує великий асортимент товарів власної торгової марки. На сьогоднішній день вони представлені в більшості товарних категорій. Фахівці компанії здійснюють регулярний додатковий контроль над процесом виробництва товарів ВТМ, тому ми гарантуємо високу якість цієї продукції. А під час вибору виробників для товарів власних торгових марок віддається перевага лідерам українських та закордонних ринків», – наголошують в NOVUS.
Тож, акція на ВТМ – чудова нагода звернути увагу на цю продукцію та оцінити її якість.