У міському застосунку "Київ Цифровий" з’явилася нова функція, яка дозволяє містянам залишати скарги безпосередньо на інтерактивних мапах. Ці звернення автоматично надходять у Контактний центр 1551 для оперативного реагування.
Відтепер можна легко повідомляти про проблеми, які потребують уваги міських служб: наприклад, захаращені укриття, зламані пандуси чи зачинені вбиральні.
Щоб повідомити про проблему, потрібно:
- Обрати локацію на відповідній мапі у застосунку.
- Натиснути "Створити звернення в 1551".
- Описати проблему та, за бажанням, додати фото.
Ця функція вже працює у таких сервісах "Київ Цифрового": Мапа стійкості, Мапа вбиралень, Психологічна підтримка, Мапа доступності, Сортування сміття та Ярмарки.
Після створення звернення користувачі можуть стежити за його статусом у застосунку 1551, або отримувати інформацію про вирішення проблеми на електронну пошту.
Нагадаємо, раніше у "Київ Цифровий" презентували новий сервіс, що значно спрощує процес сортування побутових відходів та повторного використання речей.
