Зламаний пандус чи зачинене укриття: як поскаржитися у "Київ Цифровий"
pixabay

У міському застосунку "Київ Цифровий" з’явилася нова функція, яка дозволяє містянам залишати скарги безпосередньо на інтерактивних мапах. Ці звернення автоматично надходять у Контактний центр 1551 для оперативного реагування.

Відтепер можна легко повідомляти про проблеми, які потребують уваги міських служб: наприклад, захаращені укриття, зламані пандуси чи зачинені вбиральні.

Щоб повідомити про проблему, потрібно:

  • Обрати локацію на відповідній мапі у застосунку.
  • Натиснути "Створити звернення в 1551".
  • Описати проблему та, за бажанням, додати фото.

Ця функція вже працює у таких сервісах "Київ Цифрового": Мапа стійкості, Мапа вбиралень, Психологічна підтримка, Мапа доступності, Сортування сміття та Ярмарки.

Після створення звернення користувачі можуть стежити за його статусом у застосунку 1551, або отримувати інформацію про вирішення проблеми на електронну пошту.

Нагадаємо, раніше у "Київ Цифровий" презентували новий сервіс, що значно спрощує процес сортування побутових відходів та повторного використання речей. 

"Київ Цифровий" оновив довідник адрес: як отримувати точні сповіщення про відключення світла