У Києві за 2025 рік продублювали наземними лише три з шести підземних переходів.
Про це розповіли у ГО "Пасажири Києва".
Продублювали:
- Іллєнка — Січових Стрільців — Глибочицька — Коперника (біля кінотеатру "Київська Русь");
- Хрещатик — Прорізна;
- Бориспільська, 8 (біля палацу культури "Дніпро").
Не виконали:
- Костянтинівська — Верхній/Нижній Вал;
- Велика Васильківська — Коновальця (біля Палацу "Україна");
- Хрещатик — Михайлівська (Майдан Незалежності) — в ГО кажуть, що створення блокує МВС, як і перехід біля метро "Університет".
Наразі у столиці є лише 11 з 49 (22%) першочергових дублюючих наземних переходів. Карта — за посиланням.
Наказ Департаменту транспортної інфраструктури КМДА з переліком 49 переходів до дублювання наземними затвердили ще в лютому 2023-го — майже 3 роки тому.
"Отже, за таким темпом наказ буде виконано років через 10", — зазначають у громадській організації.
У дописі також зауважують, що загалом у Києві 252 підземних переходи — повне виконання рішення Київради від 2022 року про дублювання у столиці всіх наземних переходів наземними займе 70 років.
"Тобто ближче до 2100 року, можливо, у Києві будуть повністю безбар’єрні переходи", — підсумовують "Пасажири Києва".
Також активісти помітили, що у проєктах капремонтів "Київавтодору", які вже стартували (Харківське шосе) або розпочинаються наступного року (просп. Лобановського), — не передбачено 6 наземних переходів, які там мають бути відповідно до ДБН. Вартість робіт — 2 млрд грн.
- На Харківському шосе це мали бути переходи біля зупинок "вул. Празька", "бульв. Гашека", "Інститут хімії", "Міська лікарня №1";
- На Лобановського переходи мали б облаштувати на перехрестях з вул. Головка і вул. Барки.
Раніше "Наш Київ" писав, що прокуратура через суд вимагає закрити Колесо огляду на Подолі через незадовільний стан атракціону. Слідчі зафіксували, що дерев’яні бруси, на яких розміщена опорна металева конструкція колеса, мають ознаки глибокого гниття, руйнування структури деревини, а також сліди тривалого впливу вологи.
