У Києві між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" продовжують відбудовувати аварійну ділянку тунелю. На 27-метровому відрізку всередині тунелю завершили перенесення комунікацій, наразі розпочинають розбирати колії та риштування й розбивати колійний бетон.
Про це повідомили представники будівельної компанії "Автострада" у Facebook.
Над тунелем облаштували розвантажувальну плиту, яка зменшить тиск та надасть змогу важкій техніці пересуватися. Також продовжують бурити стіну у ґрунті способом буросічних паль.
"Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме ґрунт та не дозволить воді проникнути у майбутній котлован. Через те, що ґрунти у цьому місці досить складні, перенасичені водою, їх потрібно додатково стабілізувати", — зазначили у дописі.
Згодом за допомогою специфічних хімзасобів розпочнуть закріплення ґрунтів. Тільки після виконання відповідних робіт ремонтники зможуть демонтувати аварійну частину і побудувати новий монолітний тунель із прямокутним перерізом.
Наголошується, що частини старого тунелю, які прилягають до пошкодженої ділянки, укріплять підтримувальною залізобетонною "сорочкою".
"По суті це буде труба з бетону, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку", — підкреслили у компанії.
Перед початком робіт були проведені консультації з фахівцями науково-дослідного інституту "Енергопроект". Всі роботи виконуються відповідно до проєктних рішень.
Нагадаємо, що повністю відновити рух поїздів на "синій" гілці метрополітену київського метрополітену планують до кінця літа 2024 року.