Watsons відновлює сервіс доставки онлайн-замовлення в магазини

Watsons Express (сервіс Click&Collect) відновлює свою роботу у мережі Watsons після перерви, яка відбулася внаслідок війни. Ця опція надає можливість покупцям забирати онлайн-замовлення в магазинах мережі. 

"Нам дуже важливо, щоб люди, попри нестабільну ситуацію, стабілізаційний період в енергетичній інфраструктурі та війну в Україні, мали доступ до товарів першої необхідності, на умовах, які їм будуть зручними та комфортними. А ще, ми прислухаємось до своїх клієнтів, тому прийняли рішення відновити Watsons Express, з метою покращення сервісу, та задоволення потреб наших споживачів у швидкій та безплатний можливості отримання замовленого товару" — коментує Анастасія Цвірчкова, начальник відділу маркетингових комунікацій Watsons Ukraine.

Переваги Watsons Express:

  • Економія на вартості доставки — клієнти можуть знизити витрати, забираючи свої товари в найближчому магазині;
  • Список та адреси магазинів можна знайти на сайті та на карті в додатку;
  • Покупці можуть забрати товар всього за 2 години. Особливо зручно для товарів повсякденного попиту.

Як зробити покупку у форматі Watsons Express:

  • В додатку обрати опцію Watsons Express;
  • У карті, що відкриється, натиснути на зручний магазин та у каталозі обрати товари в наявності;
  • Далі, зробити замовлення як зазвичай;
  • По готовності надійде СМС сповіщення, що товар можна забирати;
  • Для отримання замовлення необхідно назвати його номер та ПІН-код зі смс-повідомлення. 

Наразі Watsons Express доступний у 49 магазинах мережі, але найближчим часом до проєкту приєднаються майже всі магазини Watsons в Україні.

Раніше ми писали, що під час війни компанія Watsons продовжує працювати та підтримувати економіку України. 

Спалений склад, адаптація та допомога: що робить Watsons під час війни