Водії "Київпастрансу" проходять тренінги з допомоги маломобільним пасажирам
Фото: КМДА

Понад 1000 водіїв наземного громадського транспорту пройшли тренінги з підвищення якості послуг перевезення пасажирів із числа маломобільних груп.

Про це повідомили у комунальному підприємстві "Київпастранс".Водії "Київпастрансу" проходять тренінги з допомоги маломобільним пасажирам"Безбар’єрність — це не лише про пандуси чи низькопідлогові автобуси. Це, зокрема, і людяність, і повага, і готовність допомогти кожному пасажиру. Фахівці підприємства постійно працюють над тим, щоб наземний громадський транспорт столиці був комфортним і доступним для всіх без винятку", — зазначила в.о. гендиректора "Київпастрансу" Тетяна Тараско.

Тренінги проводять спільно з ГО "Група активної реабілітації" у форматі теоретичних і практичних занять, на яких моделюють реальні ситуації на маршрутах.Водії "Київпастрансу" проходять тренінги з допомоги маломобільним пасажирамНавчання поглиблює знання щодо безбар’єрності, підвищує рівень етичної взаємодії між водієм і пасажиром, а також допомагає на практиці відпрацювати алгоритми допомоги маломобільним пасажирам під час висадки та посадки.

"Водій повинен не лише мати бажання допомогти, а й знати, як зробити це правильно. На тренінгу ми відпрацьовуємо практичні дії — як надати допомогу пасажиру безпечно та професійно", — повідомив інструктор ГО "Група активної реабілітації" Андрій Груйчич.

Тренінги проходять вже понад 3 місяці, із поступовим залученням всіх водіїв "Київпастрансу".

Раніше "Наш Київ" повідомляв, що від початку 2022 року місто надало матеріальну підтримку понад 22 тисячам жителів, які опинилися у складних життєвих обставинах через руйнування або пошкодження житла внаслідок російської агресії. Загальний обсяг виплат перевищив 260 мільйонів гривень.

У Києві на два дні змінили маршрути кількох тролейбусів та автобусів: схеми руху